Slonken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 På tirsdag var jeg på en middag med jobben, der møtte jeg en kar som iløpet av kvelden ringte Jack Nicholson (!) og tilsynelatende pratet med han en kort stund før "Jack" måtte stikke og la på. Har vanskelig for å tro på at det var en ekte telefonsamtale jeg fikk høre på, selv om stemmen til "Jack" hørtes ekte ut. Finnes det en slik tjeneste der du kan ringe et nr å få høre et opptak av en kjendis?? Har søkt endel på nettet uten å finne noe... Ble jeg lurt? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er rimelig sikker på at du ble lurt! Hvordan skulle han fått tak i nummeret til Nicholson? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Han fikk det av meg. *småprate med Scarlett* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Sa han noe av dette da: http://www.ebaumsworld.com/jackn.html Lenke til kommentar
simenn Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 det fantes en sånn kjendis-narrefon før, der du ringte noen som en eller annen kjendis og styrte samtalen med offeret gjennom endel standardfraser du styrte ved å bruke tastene. kan jo også bare være at han har brukt et lydopptak han har på telefonen, og "snakker" med det. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Han slo opp "jack" i telefonboka, viste meg nummeret og det va dritlangt, typisk usa nr, samtalen gikk i høflighetsfraser og hvor lenge siden de hadde snakka sammen osv. Kan tenkes at det var et opptak.. men hvor finner man slike nummer?? At du ringer et 800 nr og får "snakke" med en kjendis..? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Er rimelig sikker på at du ble lurt! Hvordan skulle han fått tak i nummeret til Nicholson? 7858729[/snapback] Han påsto han kjente han, stemmen var garantert Jack sin, men om samtalen og nummeret han viste meg er ekte er en helt annen sak... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Sa han noe av dette da: http://www.ebaumsworld.com/jackn.html 7858870[/snapback] nei.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kan godt hende han har pratet med han da.. ? Har han vært på noe VIP fester i usa da ? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg husker da jeg var yngre og var betatt av hun som spilte Benedicte i Hotel Cæsar. Det var forholdsvis lett å finne nummeret hennes (norske kjendiser er ikke like hotte som Hollywood kjendiser liksom). Ringte, men torte ikke si stort. Jaja, hun ringte tilbake og etterlot en beskjed på telefonsvareren der hun var skikkelig forbanna og sa hun skulle sende folk etter meg om jeg ikke slutta. Etter det har jeg ikke hatt noe særlig interesse av å ringe kjendiser. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg ringte til Martin Schanke et par ganger.. Var hyggelig det gitt. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ringte til davy watne på fest engang, også sang vi davyyyyy davy wahtne....ingen er så go som du:P Han hørte på hele sangen og lo:D Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg ringte til Martin Schanke et par ganger.. Var hyggelig det gitt. 7860171[/snapback] Jeg gikk i tysk og matte klassen til dattra hans ifjor Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 At du ringer et 800 nr og får "snakke" med en kjendis..? 7859563[/snapback] Ett 800 nummer er ikke et nummer til en privatperson. Det er en eller annen bedrivt, så du ble sannsynligvis lurt ja. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 At du ringer et 800 nr og får "snakke" med en kjendis..? 7859563[/snapback] Ett 800 nummer er ikke et nummer til en privatperson. Det er en eller annen bedrivt, så du ble sannsynligvis lurt ja. 7860580[/snapback] Nei han ringte ikke et 800 nr, men spørsmålet er om det finnes en slik tjeneste? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hahaha. Jo, du ble oppringt av en virkelig kjendis. :!: Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 har ringt masse kjendiser jeg:P hahah...alt fra finn wagle til morten harket! ...ingen som ville snakke da så har gidd opp forsøkene... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 har ringt masse kjendiser jeg:P hahah...alt fra finn wagle til morten harket! ...ingen som ville snakke da så har gidd opp forsøkene... 7887840[/snapback] Øy, en kamerat ble bedt med til Russland av Morten Harket, fikk sånn vip greier og sånn.. Han var visst en hygglig fyr Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror jeg har blitt oppringt av Sven O' Høyby en gang, også har jeg ringt Dan Børge Akerø og Sigurd Solien engang i tiden. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Han fikk det av meg. *småprate med Scarlett* 7858829[/snapback] :!: :!: *prate med Cameron Diaz* Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå