Logitech87 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan kan jeg slippe igjennom alt som vil koble seg til mitt trådløse nettverk, hvis det blir riktig å si det sånn. Sliter i et xbox 360 spill hvor jeg ikke kan hoste pga mine firewall innstillinger. Har som sagt en trådløs router dLink DI-524 som er viderekoblet fra en annen ruter (Speedtouch) Jeg kan spiller over nett mot andre, men jeg kan igjen som sagt ikke hoste. (Prøver å hoste co-op i gears of war) Er det ikke sånn at man må skrive en IPadresse i et nettleser, som er adressen til routern min? På forhånd takk Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ip adresse til din router står i manualen. Sannsynligvis 192.168.0.1 Denne kan konfigureres ved å gå inn på web siden til routeren (skriv inn ip i nettleser). Sett statisk IP på XB360 og sett den som DMZ. Burde fungere. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har samme problemet som deg. Jeg har åpnet de riktige portene og bruker ingen firewall. Får fortsatt beskjed om at jeg ikke kan hoste games fordi firewall er på. Hvordan setter jeg xboxen som DMZ? Og hva er det? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei Tim Hvilken type router har du? Det er vel en egen brannmur i denne routeren, men den har du disablet? Gi din Xbox en fast IP adresse i nettverket feks 102.168.1.10 (pass på at denne er utenfor dhcp rangen som er satt opp på routeren din eks 192.168.1.100-150) Så må du forwarde de aktuelle portene til denne IP adressen 192.168.1.10 Eller sette denne IP adressen til DMZ som vil si at alle porter blir forwardet til xboxen (kanskje ikke ønsket). http://portforward.com/routers.htm Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå