Nervetattoo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Teaser: Die Hard 4.0 John McClane er tilbake. Når de fleste trodde Bruce Willis måtte være for gammel til å spille actionhelt så kommer han tilbake, hele 12 år etter forrige kapitell om McClane. Fryd deg over teaseren. Se videoen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 filmen heter Live free or Die Hard, ikke Die Hard 4.0. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dæ den der gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Die hard 4 heter mye forskjellig: Die Hard 4.0 Denmark / Finland / Japan / UK / USA (working title) Die Hard - Vivere o morire Italy Die Hard 4 USA (working title) Die Hard 4: Die Hardest USA (working title) Die Hard: Reset USA (working title) Die Hard: Tears of the Sun USA (working title) Die hard 4 - Legdrágább az életed Hungary Die hard 4 - Retour en enfer France Poly skliros gia na pethanei 4.0 Greece Smrtonosná pasca 4.0 Slovakia Smrtonosná past 4.0 Czech Republic Stirb langsam 4.0 Germany Umri muski 4.0 Serbia Vis libre ou crève Canada (French title) Visa hing 4 Estonia men er vell mest kjent som live free or die hard ja:) noen her som skal se denne tirsdag natt 00.01? det skal jeg:D Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Den heter "Die Hard 4.0" i norge. Jeg er enig i at det er en en totalt idiotisk tittel og at det er lavmål å ikke bruke "Live free or die hard" her i landet også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Die Hard 4.0 er mye mye bedre enn Live free or die hard. høres jo ut som en parodi av live free or die Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg