mad-max^ Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har tenkt til å bestille adsl, men jeg lurer på hvor jeg skal bestille det! Det står mest mellom Telenor og Nextgentel. Har hørt at hvis du har telenor så yter det bare 68% av hva de skal, er dette riktig? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Quote: mad-max^ skrev (2001-12-20 12:13):Jeg har tenkt til å bestille adsl, men jeg lurer på hvor jeg skal bestille det! Det står mest mellom Telenor og Nextgentel. Har hørt at hvis du har telenor så yter det bare 68% av hva de skal, er dette riktig? velg NextGentel. jeg skulle gjerne hatt nextgentel fremfor telenor, men de leverer ikke der jeg bor og har ikke planer om å gjøre det heller i nær framtid :sad: når det gjelder ytelsen begynner jeg å bli litt irritert. Ved ADSL er det *ingen* levrandører som garanterer båndbredde, det eneste du er garantert er at du ikke får mer enn det du betaler for. Når det er sagk skal NextGentel ha bedre ytelse enn telenor. Lenke til kommentar
Doc Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Har Adsl fra NextGenTel. Fungerer veldig greit. Har ikke sjekket hastigheten nøye og kan ikke si noe om det. Det har imidlertid vært noe "nede tid", ikke mye. God Jul. Doc Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Velg nextgentel, best på pris / ytelse. menne, telenors linjer er litt mer stabile. de eier jo kobberet :> Lenke til kommentar
pepter Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 14:58, Zabo skrev:Velg nextgentel, best på pris / ytelse.menne, telenors linjer er litt mer stabile.de eier jo kobberet :> GNU!. Hvem som eier linjen spiller ingen rolle!. Velg nexgentel, Veldig stabil og du får oppimot det de lover av hastighet i forhold til andre. Bare de hadde ansatt flere på KUNDESERVICE. Regn med en times venting der. Ingen bra hastighet på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå