Nervetattoo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Trailer: Epic Movie Ny parodi fra gjengen bak Date Movie. Denne gangen er det blant annet Narnia, Harry Potter, Snakes on a Plane og James Bond som får unnlide. Se videoen Lenke til kommentar
butare Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Trailer: Epic Movie Ny parodi fra gjengen bak Date Movie. Denne gangen er det blant annet Narnia, Harry Potter, Snakes on a Plane og James Bond som får unnlide. Se videoen 7858299[/snapback] Sønnen min så denne på kino for 14 dager siden. Han er 11. Tror ikke jeg har sett en 11'åring fnise slik før. Han likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Det tror jeg nok. Men om han har sett den på kino så gjetter jeg meg frem til at dere ikke bor i norge, for her kommer den først i slutten av mars. Lenke til kommentar
butare Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det tror jeg nok. Men om han har sett den på kino så gjetter jeg meg frem til at dere ikke bor i norge, for her kommer den først i slutten av mars. 7858530[/snapback] Vi bor i USA. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 gleder meg til denna, skal være oppfølgern til Date Movie. Syns Date Movie var sikklig bra så jeg gleder meg til den kommer til norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg