Frigg33 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Har lagt inn forum fra punbb på siden min og lurer på hvordan jeg kan skifte på designet? Noen som vet hvordan man gjør dette?
Ståle Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Laste ned en template og legge det i template-mappen for phpbb. Så kan du endre hvilken template brukerene skal se ifra kontrollpanelet.
Frigg33 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 ok.. men kan jeg ikke skifte på en template sånn at det blir slik jeg vil? med farger, bilder, header osv
Ståle Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det kan du vel.. men det er ingen easyway å gjøre dette på. Jeg ville tatt utgangspunkt i en ferdig-template og endret den.
Frigg33 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Det kan du vel.. men det er ingen easyway å gjøre dette på. Jeg ville tatt utgangspunkt i en ferdig-template og endret den. 7858398[/snapback] hva er den enkleste måten å gjøre det på da?
Runar Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det kan du vel.. men det er ingen easyway å gjøre dette på. Jeg ville tatt utgangspunkt i en ferdig-template og endret den. 7858398[/snapback] PunBB er et av forumene hvor det er enklest å bytte themet. Ta en titt på http://www.punbb.com, og du finner sikkert en del tips der. Kan vel også fortelle deg at farger, størrelser osv. ligger i CSS filene i Style mappa, mens selve layouten ligger i Include -> Template, i .tpl filene.
Frigg33 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) ok.. takk.. jeg har klart å få inn et bilde i headeren .. men der kommer noen svarte striper på bildet.. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne disse?.. noen som vet hva jeg kan gjøre? se hva jeg mener her : link Endret 2. februar 2007 av suppesaft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå