lazaa- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg får blåskjem med en gang jeg begynner å gjøre noe i windows med noe av følgende tekst: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage on your computer. ... Technical information: Stop: 0x0000008E ... system32:lzx32.sys ... Beggining dump of psyical memory complete.. maskinen virker i sikkermodus, men ikke i vanlig.. kan noen hjelpe meg? =O Lenke til kommentar
kosegutt10 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) jeg får blåskjem med en gang jeg begynner å gjøre noe i windows med noe av følgende tekst: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage on your computer. ... Technical information: Stop: 0x0000008E ... system32:lzx32.sys ... Beggining dump of psyical memory complete.. maskinen virker i sikkermodus, men ikke i vanlig.. kan noen hjelpe meg? =O 7858223[/snapback] med en gang windows starter, åpner du task manager så trykker du på prosesser og finner prosessen som heter: "dump.exe" eller noe lingende, den må du avslutte. dette løser bare problemet middlertidlig. Endret 11. februar 2007 av kosegutt10 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg får blåskjem med en gang jeg begynner å gjøre noe i windows med noe av følgende tekst: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage on your computer. ... Technical information: Stop: 0x0000008E ... system32:lzx32.sys ... Beggining dump of psyical memory complete.. maskinen virker i sikkermodus, men ikke i vanlig.. kan noen hjelpe meg? =O 7858223[/snapback] Du har en rootkit, så last ned og kjør følgende fix: Rustbfix Dernest følger du langversjonen i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå