Gå til innhold

[Bruk emnefeltet fornuftig]

HoT_dX

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har en pc mr intel pentium IIII 1.4 gh 512 ram, 120 gb harrdisk!

men d jeg lurte på hvar! at jeg spiller for d meste cs og slik.... men jeg har lyst å kjøpe meg ett nytt 3d kort som kan drive dom III glatt!

helst ikke mer enn 4000kr... nå har jeg geforve 2 GTS... men hva slags 3d kort bør jeg kjøpe får å få mest ut av pengene???

Hilsen

meg!

---------------

Og "meg" kan kanske fikse tastaturet sånn at ikke spørsmålstegn-tasten henger seg opp i emnefeltet?

-moderator yummy-

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-12-02 14:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei 'deg'

Du hadde circa 8 for mange spørsmålstegn i emnefeltet ditt.

Hvis du trykker på en link på venstre side her som heter 'søk' vil du finne mange som lurer på det samme som deg.

Les tester foretatt av hw.no folka, de har testet en del forskjellige skjermkort.

Lenke til kommentar

Den 2002-12-02 07:34, skrev HoT_dX:

hei!

Jeg har en pc mr intel pentium IIII 1.4 gh 512 ram, 120 gb harrdisk!

men d jeg lurte på hvar! at jeg spiller for d meste cs og slik.... men jeg har lyst å kjøpe meg ett nytt 3d kort som kan drive dom III glatt!

helst ikke mer enn 4000kr... nå har jeg geforve 2 GTS... men hva slags 3d kort bør jeg kjøpe får å få mest ut av pengene???

Hilsen

meg!

----------------------------------------

Gå får ett Geforce 4 TI 4200 , du får dem fra 1100-1200 kr :smile:

Ett fett kort til din maskin :wink:

Ellers så vil jeg bare si att skal du bruke romertall så gjør det nå rett :smile:Ja det heter ikke Pentium IIII men pentium IV.

DVS IV betyr 4

Sjekk selv her alle dere som vil lære romertall :smile:

http://www.torstad.gs.ah.no/oppgaver/romer.htm

Kjekt ikke sant :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-02 10:41, skrev tankbug:

du må sikkert oppgradere mer enn skjermkortet for å kjøre det glatt uansett. kommer vel i juli engang neste år. kanskje athlon64 er ute til da og evnt. en ny ati-sak. Du kan vel kjøpe et ti4200 så lenge...

Hvorfor sier du det?

Du har vel testet den alpha demoen som ligger på nettet tenker jeg.

Doom3 kommer ikke til å kreve så mye som det alpha`n gjør (det sier seg vel selv :wink:).

HoT_dX

Hvis du vil ha et nytt og bra skjermkort nå (som også holder en stund) ville jeg nok gått for ATI Radeon 9700PRO.

Koster rundt en 3000-4000,-

Men hvis det er kun for spilling av Doom3, så hadde jeg ventet til spillet hadde kommet ut og heller kjøpt et GF4 TI4200 (som nevnt tidligere) fram til da.

Lenke til kommentar

1. det finnes en søkefungsjon til venstre på siden, dette har vært oppe minst 20 ganger før!

2. det holder med ett ?-tegn

3. det er ca et halvt år til Doom III kommer ut, så INGEN kan vite hva det vil kreve enda, men det vil mest sansynelig bli mye mindre en det nåværende beta krever.

4. det er også LENGE til GeForce FX kommer ut, så det er det heller ingen som kan vite 100% riktig ytelse på. men det vil være ca 60-65% raskere enn V8460ULTRA i følge nVidia og ca 45-55% raskere enn R300 i enkelte situasjoner..

jeg for min del ville ha valgt R300 om jeg ville slippe å oppgradere med det første.. :wink:

Mvh, Jan Erik

[*]Asus A7V133-c

[*]AMD Athlon XP 1800+

[*]512MB SDRam PC133

[*]Asus GeForce4 Ti4400 128Mb

[*]Seagate Barracuda V 120GB 7200rpm

[*]SB Pci 64

[*]LG CDRW 40*12*40

[*]3DMark 2001se: 9124

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-12-02 14:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...