torbjoas Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hallo! Jeg har en Sony Ericsson k610i. Jeg har i det siste begynt å bruke kalenderen på telefonen, noe som jeg finner særdeles nyttig. Ingen store avtalebøker lenger, alt går bare inn på telefonen av nye avtaler. Desverre er ikke kalenderen av stor funksjonalitet, så jeg har behov for å synkronisere med pc. Jeg ønsker å bruke kalendertjeneste på webben, f.eks. Google Calendar eller Scrybe når det kommer. Er dette mulig? Og i så fall - hvordan?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 prøv my phone explorer. veldig bra program! Lenke til kommentar
torbjoas Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 prøv my phone explorer. veldig bra program! 7869729[/snapback] Tusen takk, dette programmet er helt strålende! Siden jeg er utålmodig av meg, må jeg spørre om noen vet hvordan jeg kan bruke dette programmet opp mot en web-basert kalender? Hvordan kan oppdatere kalendeen på mobilen med det jeg har skrevet inn på webben? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) prøv og spør her. fra forsiden: Version 1.5.8:- Sync with WebDAV-Calendars f.e. www.icalx.com - new feature: create HTML-Logs of addressbook and calendar-sync - new field in Statusbar - Balloontipsupport for EVERY Windows-Version - new Commandline-Switches - new language: Arabic (special thanks to Hasan ali nasser) - some Bugfixes. If you have installed the Thunderbird-Plugin please deinstall it tror det er en web-basert kalender(?). ellers vet jeg ikke helt og kan ikke sjekke det heller, programmet ligger på en midlertidig død pc. og kan ikke installere det her... selv synkroniserer jeg med thunderbird portable (bare kontaktene) og det er veldig greit da du kan ta det med deg overalt (på minnepenn). lykke til! Endret 4. februar 2007 av hernil Lenke til kommentar
torbjoas Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) neeeeeei! Jeg klarte å synkronisere mot google, men - klarte seff å slette alle avtalene mine for resten av våren. UTEN å ha tatt backup. Skyt meg i tåa! Uansett, takk for hjelpa Forresten, jeg får til å oppdatere FRA Google-kalenderen, men ikke direkte TIL den, fra MyPhoneExplorer.. Dette er vel avansert, vet ikke helt hvordan jeg kan løse det uten å skulle eksportere icl-filen, via outlook eller noe.. Blir alt for tungvindt. Endret 4. februar 2007 av torbjoas Lenke til kommentar
torbjoas Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Fant nettopp et spennende program, Gcalsync, som synkroniserer telefonen mot Google Calendar. Desverre litt bug'ete, ihvertfall når jeg allerede har mange avtaler både på telefon og i Google. Uansett verdt å sjekke ut: http://www.gcalsync.com/ Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 har noen fått prøvd ut gcalsync ?? er på jakt etter akkurat det samme som han toby her oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå