Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke DVD plate!

Anbefalte innlegg

Sitter her nå med denne Dvd brenneren, har hatt den siden november. Her om dagen brente jeg en plate, og den begynte å lage noen piper lyder. Etter dette tar det veldig lang tid før den finner dvd plate, og den finner ikke DVD-Recordeble plater, noe den skulle ha gjort. Men den finner DVD+R plater av og til. Noen som vet hva dette kommer av? Det har ikke noe med Master og slave og de greiene der?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok du kan glemme alt om master/slave/cable select med mindre du har endret på noe av det etter at problemene oppstod. Høres mer ut som mekanisk feil med spilleren. Hva mener du med pipelyder? Er det som "skrapelyder" eller kommer det fra høyttaler?

Lenke til kommentar
Tror nok du kan glemme alt om master/slave/cable select med mindre du har endret på noe av det etter at problemene oppstod. Høres mer ut som mekanisk feil med spilleren. Hva mener du med pipelyder? Er det som "skrapelyder" eller kommer det fra høyttaler?

7858106[/snapback]

kanskje ikke akkurat pipe lyder, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare de..men er så rart.. den finner CD plater, dvd-rom plater, men ikke dvd-r, og må slå på dataen på nytt noen ganger for at den skal finne dvd+r jeg har i..når jeg butter i Dvd+r ser jeg den kommer så cd ikon opp på musa, men den gjennkjenner aldri plata.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Prøvd å bytta kabler? prøvd å bytte må master og slave knappen?

7859720[/snapback]

Skal vel egentlig ikke ha no å si. Men fant ut at jeg hadde brukt HDD kablen i dvd romen, og cd-rom kablen i hardisken, vet ikke om det har noe å si siden de egentlig er helt like. Men funker heller ikke etter jeg byttet om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...