Gå til innhold

Problem under overklokking av D 930

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt denne porsessoren i snart eit år. Fekk vannkjøling for ikkje så lenge sidan og nå har nest limt på kjøleribbe på MOSFET( mangla to punkt).

Eg hadde begynt å overklokke prosessoren etter ei månad eg hadde fått den. Nå med vannkjøling prøva eg endå meir.

Problemet mitt er at eg brukte 3,9 ghz på ca. 1,5V Sånn gjekk det i to dagar, men så plutseleg restarta maskina og etter så rastarta den etter 10 min. Så tok eg ned til 3,8 ghz og det gjekk i to dagar. Fekk restart pluteselig også tok eg opp Vcoren eit hakk opp. Men nei, berre restart.

Nå er eg nesten forbanna! Kva er det eg må gjere? kvifor held ikkje Klokken seg?

Eg trenger seriøst med hjelp her!

MVH

Tharshan

Edit: Eg tok ein Vdroop mod med blyant, kan det hende at det er det som forårsaker poblema? Skal eg prøve å blåse vekk blyet?

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ok, prøv med viskelær du ;)

Men du kan også måle motstanden over de punktene etter du har fjernet modden og så måle igjen etterpå, tror det står på vrzone hva motstanden skal være når du har moddet. Men som sagt så har blyantmodder en tendens til å forringes over tid.

Lenke til kommentar
Hehe ok, prøv med viskelær du ;)

Men du kan også måle motstanden over de punktene etter du har fjernet modden og så måle igjen etterpå, tror det står på vrzone hva motstanden skal være når du har moddet. Men som sagt så har blyantmodder en tendens til å forringes over tid.

7871258[/snapback]

Meina du seriøst at eg skal bruke viskelær?

Lenke til kommentar
Nei aner ikke, men det første som slo meg som en idè er at den vdroop-modden ikke fungerer lenger, eller det er noe galt med den. Men det kan jo være andre ting som gjør det også. Feks minneproblemer eller hovedkortet....

7871785[/snapback]

ehm, trudde at hovedkortet var av ein god type... Minnene mine kjører eg på 2,2V så eg kan garantere 99,9% at det ikkjer dei som stoppar meg. Og med den spenningen overstiger eg ikkje 860 mhz

Lenke til kommentar

Hjelp! Maskina mi restarta ved tock speed og spenning :cry:

Er det denne Vdroop modden min som har skyld i alt dette eller?

Men eg fekk ikkje vekk modden med viskelære. Modden er gjort mellom to pinna som står veeeldig tett. Har du fleire forslag aspstein?

Lenke til kommentar
Hjelp! Maskina mi restarta ved tock speed og spenning :cry:

Er det denne Vdroop modden min som har skyld i alt dette eller?

Men eg fekk ikkje vekk modden med viskelære. Modden er gjort mellom to pinna som står veeeldig tett. Har du fleire forslag aspstein?

7899404[/snapback]

Mål med multimeter da vel. Er ikke værre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...