lombua Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) kjøpte en ny hp photosmart 8250 jeg fulgte prossedyrer for installering, men han installerte patronene før jeg fikk satt dem i. nå låser displayet seg på at jeg har feile patroner på faq på hp står det at man må kjøpe nye patroner håper noen kan hjelpe tror jeg har prøvd alt edit: emnefelt forandret av moderator. Les retningslinjene Endret 24. februar 2007 av macfjott Lenke til kommentar
Mr_Anonym Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 sjekk patronene, på hver patron er det et C-nummer, starter dine på C9 eller C8? hvis det er C9 så er det introduksjonspatroner som er beregnet på førstegangsbruk, og er de rette du skal bruke (såfremt skriveren er ny) hvis det er C8 så har forhandleren du har kjøpt skriveren hos åpnet esken før du kjøpte den og lagt inn noen patroner siden de sannsynligvis har hatt noen andre kunder som har klagd på det samme, og bare tatt patronene som skulle vært til din skriver. hvis det viser seg at det er C9 og du får fremdeles samme feilmelding, så kontakt hp support for å få tilsendt et nytt sett med patroner. forskjellen på disse patronene er: C9 inneholder et spesielt syre/blanding som skal mikses inn i systemet ved førstegangsbruk, dette tar som regel 20-30 utskrifter før det er helt innblandet, C9 patroner kan du kun få tak i av hp-support eller at forhandler bestiller det spesielt. C8 patroner er helt vanlige patronene du får kjøpt hos forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå