Mevon Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, hvilke tv-serier følger du med på for tiden? Sorry viss det finnes en slik tråd allerede. Lenke til kommentar
tedms Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, hvilke tv-serier følger du med på for tiden? Sorry viss det finnes en slik tråd allerede. 7857741[/snapback] scrubs the office how i met your mother american dad heroes dexter stargate stargate atlantis south park its allways sunny in philidelphia the wire kyle xy weeds Alle steinbra serier Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Scrubs, Heroes, Lost. Så ser jeg Friends hver dag da. (går vell ikke å følge med der lengre) Jeg begynte med PB, men det ble kjeedelig. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Eneste seriene jeg ser fast på, er "Adam og Eva" og "Helt Historisk". Syns serietilbudet for tiden er på et lavmål, savner en skikkelig komiserie som er morsom (Black Books, Coupling), de fleste seriene nå er bare flaue. Endret 2. februar 2007 av JacEr Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det blir vel tv2, tv-norge og discovery channel det går mest i. Malcom i midten Friends Scrubs That's the 70's show Americas funniest home videos(begge episodene) CSI CSI: miami How do they do it? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 One Tree Hill South Park Simpsons Heroes Prison Break Lost My Name Is Earl orker ikke følge fast med på flere serier en det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lost Prison Break 24 Heroes Jericho Naruto (og Hotel Cæsar ) som jeg følger med på fast da. Ironisk nok ser jeg nesten ingen av dem på TV. :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg ser på Lost Prison Break Stargate SG-1 Stargate Atlantis Battlestar Galactica Heroes 24 Jericho Weeds Doctor Who The Simpsons Kyle XY Eureka Mythbusters Dexter Torchwood Edit: Tror jeg må kutte ut noen serier. Ser følger med på alt for mye på en gang, før eller siden kommer jeg til å møte veggen. Endret 2. februar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser det er mange som ser på MANGE serier her "følger" vel bare med på to: Farmen og Hotel Cæsar Lenke til kommentar
MRN Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Sist gang jeg svarte på en slik tråd, ble den effektivt stengt. Prison Break Lost WWE PPVer UFC PPVer Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 er ikke så mange men 24 malcom i midten lost preason break noen ganger my name is earl Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hotel cæcar nei da Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Telletråd? Tror forresten også jeg har postet i en slik tråd før... Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Lost The Simpsons Farmen Lenke til kommentar
pregra Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Desperate Housewives Dexter Family Guy Grey's Anatomy Heroes LOST My Name is Earl Prison Break Scrubs The Simpsons Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 One Tree Hill Ingen over, ingen ved siden! Prøvde å følge med på Lost men det ble bare psyko.. hadde sååå stor tro på den serien men får jo ALDRI vite noe.. 1000 ubesvarte spm.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Prison Break Entourage Dexter Jericho Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ordentlig følge med: LOST Ser en gang iblant: Alle Elsker Raymond Simpsons Familiy Guy According to Jim Friends Malcolm i midten Frustrerte Fruer Feriekolonien Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lost Prison Break Grey's anatomy. Scrubs Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lost Day Break Everybody Hates Chris Scrubs og mye anna som går på tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg