guttorm Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg mener nyhetene viser fordårlig på forsiden. Ville aller helst hatt fremsiden slik som hardware.no fremsiden er, noe som ligner veldig på det dere kjørte før. Med link til hver nyhet og gjerne et bilde på siden. Jeg ønsker også at siste fra forumet kommer lengre opp på siden. En kunne hatt en vannrett rubrikk på toppen med link og bilde til siste omtale, sniktitt, interjuv med mer. Et eks : En omtale leser man en gang, eller for å si det slik, har man sett den, så vet man om den. Jeg ønsker at nyhetene kommer i fokus, det er først og fremst nyheter jeg jakter på hos gamer.no, uten om bruk av forumet selvfølgelig. Har dette vert diskutert? Hva mener dere andre forumbrukere? Edit: Han fyren med snakkeboble hadde jeg heller ikke savnet om han forsvant Endret 12. februar 2007 av guttorm Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Eg er enig med deg. Har ikkje brukt framsida sidan det nye designet vart lansert. Vil anbefale deg å bruke: http://gamer.no/search.php?sa=1 Då får du det omtrent som på td. HW.no. Designet vart diskutert då det vart endra sist. Var ein tråd om det den gong. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker det som er nå godt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vi er klar over at nyhetsoversikten på forsiden vår ikke er 100% ideel, og at den helst skulle fått mer oppmerksomhet. I fjor høst forsøkte vi å sette oss ned å gjøre noe med dette, men vi ble aldri helt fornøyde, og fant ut at vi ikke kunne bruke mer tid på det der og da. Men en av filosofiene bak designet vi har i dag, var å kunne gi ekstra fokus på utvalgte store/interessante artikler og nyheter, mens de andre sakene havnet i nyhetskolonnen. Vi forstår at vi kanskje overvurderte effekten av denne nyhetskolonnen, og når alle andre prosjekter er unnagjort vil vi på ny se nærmere på hva vi kan gjøre. Et eks : En omtale leser man en gang, eller for å si det slik, har man sett den, så vet man om den. Dette kan man vel si om nyheter også? :-) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Jo enig i quoten din TST, men poenget mitt var at nyheter kan man gjerne få 2-6 nye hver dag, det kommer ikke 2-6 omtaler, sniktitter osv hver dag. Og da dukker den samme feks omtalen opp fem dager på rad, mens man kansje har fått 15 nyheter i mellomtiden. Grunnen til jeg sier dette, er at jeg faktisk ikke legger merke til nyhetene på samme måten som før, nå må man nesten lete etter dem, de ligger der litt "grått" for seg selv. Jeg burde tatt opp dette for lenge siden, men det har ikke blitt noe med meg. Siste fra forum bør også komme lengre opp siden, forumet er jo kansje det viktigeste dere har her. Det er konstant aktivitet og nye tråder som folk lett kan klikke seg innpå i "siste fra forumet" Jeg kan ingen verdensting om webdesign ol. men syns forsiden til Hardware.no er særdeles bra, med godt fokus. Hadde man brukt dette som en mal(om det går) så tror jeg det hadde blitt bedre en i dag. Blir spennende og se, stå på gamer.no Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hadde vært bedre hvis nyhetene hadde blitt mer markert ja.. Har vært medlem her en stund nå, og legger aldri merke til nyhetene, siden fargene er så svake og blir "usynlige". Håper dere finner en annen løsning på det=) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Syns det ser bra ut som det gjør.. MEN bytt om plassen på nyheter og det som nå er omtaler/sniktitter/konkuranser osv. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Syns det ser bra ut som det gjør.. MEN bytt om plassen på nyheter og det som nå er omtaler/sniktitter/konkuranser osv. 7992037[/snapback] Det høres ut som en dårlig idé å legge mindre fokus på de artiklene vi bruker mest tid på, som blir mest lest, og som er hovedgrunnen (i følge en undersøkelse) til at folk besøker oss. Vi skal finne en bedre løsning, men akkurat nå er ikke dette noe vi har mulighet til å prioritere. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Skal bare skrive under på hva trådstarter sier. Synes det er veldig vanskelig å finne nyheter, særlig om de går litt tilbake i tid. Kan forstå at dere ønsker å sette omtalene i fokus, men det må da være en løsning som kan balansere? Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Synes det er veldig vanskelig å finne nyheter, særlig om de går litt tilbake i tid. Tips: http://gamer.no/search.php?sa=1&filterArticleType=7 Denne siden er det også link til fra forsiden, under nyhetene og i menyen øverst. Bruk søkemulighetene i linken, og du finner nok det meste du er ute etter av nyhetsartikler :-) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Joda, det er ikke slik at jeg sitter med hodet mellom beina og gråter. Snarere det at det gjør den generelle opplevelsen av siden litt .. frustrerende. Endret 23. februar 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå