Gå til innhold

Trenger litt hjelp til konvertering av videoklipp.

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har en del filmklipp av typen "xxxxxxxxxx.hdtv-lol.[VTV]" (? ikke spør meg hvilket format det er) liggende på PCen min. Jeg trenger hjelp til å finne et program (gratis) som kan konvertere disse til et mer "brukervennlig" format, da jeg ønsker å kunne se dette på DVD-spilleren min. Direkte til hva nå det enn er slags format DVD er, slik at jeg kan brenne filene på en DVD-plate med feks NEro, eller evt til .avi først, så kan jeg konvertere videre etterpå :p.

Noen som har gode forslag.

Vet ærlig talt ikke om dette er postet rett, men det får være :p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst må jeg bare si at en moderator sikkert kommer til å stenge tråden. Filene som ender på hdtv-lol er somregel nedlastede TV-serier o.l ..

Men uansett er ikke jeg en moderator, og jeg bryr meg ikke om til hvilke formål du skal bruke det. Men ett tips er å fjerne at filene dine heter det der, ellers får du problemer.. :p

Iallefall er WinAVI ett kjempeflott program. Bruker det til stortsett alt. Det lager VOB filer klar i mapper og alt sånn at du bare kan brenne rett ut. Programmet er ikke gratis, men funker helt topp uten at du kjøper det. Det skal ikke ha noen grenser ifølge Download.com .. Ambefales iallefall varmt, det går svært fort.

Lenke til kommentar
Først og fremst må jeg bare si at en moderator sikkert kommer til å stenge tråden. Filene som ender på hdtv-lol er somregel nedlastede TV-serier o.l ..

Men uansett er ikke jeg en moderator, og jeg bryr meg ikke om til hvilke formål du skal bruke det. Men ett tips er å fjerne at filene dine heter det der, ellers får du problemer.. :p

Iallefall er WinAVI ett kjempeflott program. Bruker det til stortsett alt. Det lager VOB filer klar i mapper og alt sånn at du bare kan brenne rett ut. Programmet er ikke gratis, men funker helt topp uten at du kjøper det. Det skal ikke ha noen grenser ifølge Download.com .. Ambefales iallefall varmt, det går svært fort.

7872741[/snapback]

Fant fram til det på egenhånd faktisk. Funker fett :thumbup: .

Men, et problem jeg har er jo at programmet lagrer alle de konverterte filene ved samme navn, og dermed takler ikke Nero å brenne flere episoder på en DVD. Hjelp? :hmm:

Men ja. Tipper denne blir stengt rimelig kjapt :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...