LeGranDuc Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er det noen som vet om det er mulig å spille av musikken i Need For Speed Hot Pursuit 2 utenfor spillet? Har prøvd og spille dem av, men får bare at det er feil med banen eller noe sånt. Finnes det et program som spiller dem av? Hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 endel av musikken i NFS:HP2 er digg! for det første så spørs det vel til hvilken platform du har spillet? (PC, GC, Xbox, PS2). aner ikke om PC/Xbox versjonen bare bruker vanlig mp3/mp2/ogg teknologi eller whatnot. men uansett så er det sikkert mulig og "rippe" ut musikken på en måte. det enkleste er vel dog og notere ned titlene (gå i Options/Jukebox) og søke på kazaa eller no slikt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg postet artist/tittel på alle låtene her på forumet en tid tilbake. Skal se om jeg finner dem. uansett så ser du i mappen som heter audio i installasjonsmappen, der ligger det en konfigurasjonsfil sammen med alle låtene, les den i notepad, og alle låtene står listet. Jeg har funnet de fleste av disse, og har dem på en cd i bilen, da har man lyst til å trå på gassen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå