Gå til innhold

noen som har noen sjuke drømmer om wow ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har drømt om noen epic drops i raid ja.

Stort sett gjort det om andre spill jeg også har brukt masse tid på.

Som TomFu sier, man drømmer ofte om det man gjør, eller tenker på rett før man legger seg.

 

Rett før jeg ble sammen med ei lekker dame for noen år siden, drømte jeg om henne også. Tenkte på henne før jeg la meg, og meste av dagen.

Ser det overhode ikke som sykt at man drømmer om noe man bruker tid på, eller har lyst på.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg å en venn satt å kjeda oss på lan. Så vi satte på wow Så jeg hjalp min venns 19 twink i dm med min lvl 60. Han måtte holde seg langt bake slik han ikke gjikk opp i lvl.

 

Etter dette skulle vi sykle til en lokal kjosk! Jeg merket at vennen min lå ganske langt bak. Jeg stoppa å får å vente å da ropte han: Jeg holder meg bak slik jeg ikke lvler

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Er ingen vits i å rakke ned på eller si at folk som har hatt slike opplevelser er syke i hodet.

 

noen har lett for å bli påvirket til å drømme forskjellige ting, andre er ikke slik.

 

har spilt i ett år selv nå, og har en eller annen merkelig WoW relatert drøm med gjevne mellomrom. Syntes det er litt morsomt egenlig :)

 

f.eks. her om dagen ringte vekkerklokka, og dama mi sier jeg sa noe slik som "faen ta blizz, nå er serveren nede igjen". hehe ^^

 

(spiller på stormscale)

Endret av Frostax
Lenke til kommentar

når jeg bodde hjemme og mor skulle vekke meg tidlig og jeg var litt i ørska så kunne det hende at jeg satt ved forkost bordet og snakket englesk, tror grunnen var at dette var den perioden hvor jeg spillte wow sånn ca 16timer om dagen utenom i helgene, og samtlige timer ble tilbringt på ventrilo med engelsktalende mennesker :p

Lenke til kommentar

Sitter på jobben nå, og leser litt WoW ting.. sjefen er borte idag, og jeg er veldig trøtt etter en ganske lang natt med spilling :p Sovna i 5-10 min 2 ganger allerede og begge gangene begynte jeg å drømme litt om hvordan det skal bli når jeg dinger 70 og sånn..

Så pluttselig vokner jeg av en høy lyd at en elev løper i veggen ellerno :ohmy:

Lenke til kommentar

hvorfor det agurkmix? Har hatt drømmer om wow jeg, og om fotball for den del. Burde jeg ta pause fra fotball fordi jeg drømmer om det? Har også hatt drømmer om skole, burde jeg slutte med det? Også andre spill, D&D osv. Men jeg ser ingen grunn til at jeg burde slutte med noe av dette på grunn av ett par snodige drømmer :p

Lenke til kommentar

Tja, drømte engang etter jeg akkurat hadde dinget at vi raidet en hel uke, og jeg hadde jo fått full epic gear (dette var da stort denne gangen), i drømmen gikk jeg å la meg og etter det våknet jeg, logger på wow stolt som rakern siden jeg hadde så mye epic.

Så ser jeg en stuslig liten paladin i Lightforge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...