Gå til innhold

noen som har noen sjuke drømmer om wow ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd akkurat det, ja, og skjemmes litt over å si det. :blush:

Men nå angår det jo ikke WoW, Silkroad er det jeg spiller, men regner med det egentlig går for det samme.

 

Drømte en natt at vi flyttet til et nytt, stort hus, bare for å finne ut at det var bebodd av Earth Ghosts. (en type snodige monstre i SRO, for de som ikke vissste det.) Det var freaky, og førte også til at jeg tok noen dagers pause fra SRO.

Lenke til kommentar
Har opplevd akkurat det, ja, og skjemmes litt over å si det.  :blush:

Men nå angår det jo ikke WoW, Silkroad er det jeg spiller, men regner med det egentlig går for det samme.

 

Drømte en natt at vi flyttet til et nytt, stort hus, bare for å finne ut at det var bebodd av Earth Ghosts. (en type snodige monstre i SRO, for de som ikke vissste det.)  Det var freaky, og førte også til at jeg tok noen dagers pause fra SRO.

7857569[/snapback]

 

lol :tease:

Lenke til kommentar

hatt masse drømmer om wow!er ikke avhengig,har dame og er 25 år!men når du sitter forran wow i 18 timer på en dag er det ikke rart du drømmer om wow!sånn er det bare,tenk om du hadde sittet forran rubiks kube i 18 timer i strekk,hadde ikke du tenkt på det rett før du la deg??

Endret av dor123
Lenke til kommentar

Etter at patchen som gjorde at man måtte ha honor points får å kjøpe items, hadde jeg spilt i ganske mange timer med lite søvn i 2-3 døgn. Jeg husker at når jeg våknet og skulle på skolen når jeg endelig hadde fått godt med søvn, og mamma kom og vekket meg sa jeg flere rare ting som til henne:

 

"Skal bare få litt mer honor"

 

Tror jeg hadde drømt at jeg spilte WoW den natten. :D

Lenke til kommentar
Man er på grensen syk i hodet når man drømmer om WoW/Spill.

 

Har gjort det mange ganger, men dette er etter jeg har spillt ett spill veldig mye fks. når jeg har vert syk eller ikke hatt noe å gjøre på, og da, når man spiller 12+ timer om dagen, blir man rett og slett syk i hodet :p

7863567[/snapback]

 

Tror det stemmer, jeg drømmer ikke ofte. Men jeg vet at hvis jeg gjør noe i flere timer over mange dager tenker jeg ofte på det og har hatt drømmer om det. Gjelder ikke bare WoW. Husker i sommer når jeg lett kunne spille 12-14 timer daglig fotball har jeg senere drømt at jeg spiller fotball når jeg ligger meg til å sove.

Endret av cve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...