Gå til innhold

Gaming PC. dere mer erfaring. give a helping hand?

Anbefalte innlegg

Hei, planlegger som alle andre inne på dette spesielle forumet å kjøpe ny (gaming) PC.

Deg jeg bare lurte på. bør jeg gå for denne jeg har plukket ut deler til?

Handlelista

noe å tilføye som jeg har glemt?

Noe å fjerne? Bytte?

utrolig hjelpsom om dere legger igjen erfaringer eller meninger :)

Endret av Rullebabb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal du med den VF700-AlCu kjøleren? Jeg tror neppe den passer på 8800GTX.

Kjøp deg heller en skikkelig kjøler til CPU.

Ellers er det et par ting jeg ville forandret på.

Skjerm: Bytt til LG Flatron L204WT. Veldig bra widescreenskjerm til en billig penge.

PSU:Bytt til et kjent merke av god kvalitet som også er garantert stillegående. Corsair,Mist,Seasonic...osv.

Jeg anbefaler personlig Corsair.

DVD-brenner: Hvorfor ikke kjøpe en SATA brenner? For eksempel NEC AD7170S.

Edit: Hva ønsker du at din disk skal være best på? Les Tom's Hardware,3.5" Hard Drive Charts.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Skjerm: Bytt til LG Flatron L204WT. Veldig bra widescreenskjerm til en billig penge.

PSU:Bytt til et kjent merke av god kvalitet som også er garantert stillegående. Corsair,Mist,Seasonic...osv.

Edit: Hva ønsker du at din disk skal være best på?  Les Tom's Hardware,3.5" Hard Drive Charts.

7858335[/snapback]

Så andre ram brikker, å hitachi harddisk, å sata brenner? :)

nothing more?

lurer på en ting. å spille på widescreen dataskjerm. går det bra? spill som ikke er for Widescreen da? men du anbefaler altså sterkt widescreen?

Lenke til kommentar

Edit: Hva ønsker du at din disk skal være best på?  Les Tom's Hardware,3.5" Hard Drive Charts.

7858335[/snapback]

Så andre ram brikker, å hitachi harddisk, å sata brenner? :)

nothing more?

lurer på en ting. å spille på widescreen dataskjerm. går det bra? spill som ikke er for Widescreen da? men du anbefaler altså sterkt widescreen?

7858697[/snapback]

jeg liker samsung diskene . jeg har ikke syns hitachi disken har vært noe bra har bare hatt 1 eller 2. men de er vel sikkert gode syns også wd er gode

Lenke til kommentar

du har enda ikke sagt hva du skal med vf700. den blir definitivt ikke å passe på 8800gtx + at den nok kjøler ganske mye dårligere en stock kjøleren.

btw, veldig bra valg av kabinettt :) har det selv og er storfornøyd.

EDTI: vil bare si at den strømforsyninga så veldig jalla ut. har aldri hørt om den før. kjøp heller mist eller hiper.

Endret av fredblic
Lenke til kommentar
du har enda ikke sagt hva du skal med vf700. den blir definitivt ikke å passe på 8800gtx + at den nok kjøler ganske mye dårligere en stock kjøleren.

btw, veldig bra valg av kabinettt :) har det selv og er storfornøyd.

EDTI: vil bare si at den strømforsyninga så veldig jalla ut. har aldri hørt om den før. kjøp heller mist eller hiper.

7858841[/snapback]

da er det over å ut med strømforsyninga :)

Falt pladask for det kabinettet, kjøler det like bra som det ser ut som? :whistle:

Den vf700 er drept for å kasta på dør den også. så heller satse på CPU kjøler?

Har du erfaring med Widescreen?

men tusen takk for tilbakemeldingen! :D

Lenke til kommentar
Så andre ram brikker, å hitachi harddisk, å sata brenner? smile.gif

nothing more?

Ikke noe galt med de OCZ-brikkene du har valgt. Når jeg sier Corsair,så tenkte jeg på PSU/strømforsyning. :)

Hvilken disk du bør velge er opp til deg og hva du ønsker.

SATA brenner er ikke et "must",men kjekt å bli kvitt alt av IDE-kabler.

Det finnes en laaaang tråd om den LG-skjermen. Jeg har den selv og angrer ikke et sekund på at jeg valgte widescreen. Link til LG 204WT tråden her.

Sjekk forresten ut denne testen på Corsair PSU'ene.

The new Corsair PSUs are not only aimed at the power-demanding PC gamer, but also the growing class of quiet PC enthusiasts who also want to be able to run some seriously powerful gear. The HX620W and HX520W deliver clean, ultra-stable power under a wide range of demanding conditions. They also happen to be about the quietest fan-cooled PSUs we've tested to date, matching the best of the Seasonic S12s. They are also energy efficient, matching and even besting many of the 80 Plus certified models we've tested. The modular sleeved cables ease the challenges of keeping the system tidy and aerodynamic for optimal airflow, which is especially important if you wish to maximize cooling with the slowest of fans for the lowest noise. To top it all off, Corsair offers a five year warranty, which is the longest for any computer power supply we know of.
Lenke til kommentar
Har oppdatert handlelisten etter anbefalinger å tips.

er det nå en data dere ville gådd for?  :whistle:

7859198[/snapback]

Ser fint ut. Bare hiv inn en Corsair PSU,så blir det perfekt. ;)

7859276[/snapback]

aaah, enda ikke fådd den inn. (va jo å så på den og greier :hmm: )

18,000 pluss frakt fra alle nettstedene.. Aoouch! Sviir på pungen dette :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...