kaaasen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei. Har et enkelt og greit spørsmål. Tidligere har jeg slettet en character som jeg senere har fått gjenopprettet. Den _het_ Gankster, men ble hetende GanksterS fordi en eller annen hadde "tatt" nicket. GM'ene var da veldig lite villige til å gjøre noe med det. Når jeg nå skal migrere - har jeg lyst til å benytte anledningen til å nullstille nicket og velge et nytt et. Tenkte da å opprette en level 1 character på den aktuelle serveren, og fullføre migreringen. Vil jeg da kunne velge nytt nick selv, eller får jeg en S etter dette nicket også? Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hvis navnet er i bruk på serveren så kan du velge deg ett nytt nick Det kunne iallefall jeg når jeg migrerte. Edit: Vet ikke hvordan det fungerer hvis du lager en lvl 1 char med samme navn, om den blir ''sletta''eller ikke. du kan jo lage en char som heter ganksters, hvis det ikke funker så har du ikke noe problem Endret 2. februar 2007 av ehby3003 Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 for å safe så får du en ingame mate til å mekke den lvl 1 char'en, for blizzard kan ikke gå og si "hei, sorry, men en kis som er lvl 60+ skal på denne serveren så vi må skifte navn på din lvl 1 kis", spørsmålet er om de kan si det til deg dersom det er DU som har lvl 1 kisen, men en allright kar du vet om på gamle serveren kan sikkert svette seg til å mekke en lvl 1 char for deg uten problemer Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 funker fint å mekke den selv også, gikk bra for meg en gang før. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 funker fint å mekke den selv også, gikk bra for meg en gang før. 7861727[/snapback] Ja, har gjort dette selv jeg også. Det var dog over et år siden, men det funka da i hvert fall. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Funka for meg, litt over en måned siden jeg gjore det Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Trenger ikke engang å lage en ny karakter med det samme navnet. Får byttet uansett. Men safe med å lag en karakter med samme navn Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Trenger ikke engang å lage en ny karakter med det samme navnet. Får byttet uansett. Men safe med å lag en karakter med samme navn 7862580[/snapback] Jeg fikk ikke byttet når jeg brukte PCT.... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det fikk jeg og kompisen min, uten at navnene var tatt fra før. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Bytta når jeg migrated. Laga en lvl 1 kar med samme navnet som main hette, så kunne jeg skifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå