wavey Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hei! Har en skriver som er koblet til com-porten. Når jeg bruker den med windows baserte program, fungerer den fint, men med DOS-program, går det skeis. feilmeldingen er som følger: "Skrivefeil ved skriving til enhet COM1" Trykker jeg Fortsett, får jeg opp: "Feil på INT 24 - COM1" Maskinen kjører Windows 98SE Norsk Det samme skjer om jeg skriver: "copy autoexec.bat com1:" Feilmeldingen kommer opp samma hvilken com-port jeg bruker, og om skriveren er tilkoblet eller ei. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Skriver på COM porten?? Jeg kan høres dum ut nå men alle skriverne mine må enten kobles på LPT eller USB porter. Men men, en gang må være den første. Du kan jo prøve å skrive : copy autoexec.bat lpt1 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hei NeoTech! Trur ikkje det hjelper med copy autoexec.bat lpt1 om ein har ein skriver som benytter com1 porten :wink: Lenke til kommentar
wavey Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Joda neotech, jeg kan godt prøve det for å teste skriveren jeg har på lpt1, men det er det liten vits i siden jeg vet at den fungerer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå