P1rkah Designz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 ja nettop denne feilmeldingen får jeg når jeg putter in en helt ny lovlig version av Windows Vista Home Premium... når jeg starter opp maskina kommer det "boot from CD : _" _ blinker hele tiden, og til slutt kommer det DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER hvorfor kommer dette? det er jo ikke èn eneste ripe i cdèn.... Sad jeg prøvde å velga i Bios at den skulle boote opp fra cden men det funket ikke... hva er problemet? jeg har DvD leser ja takk og håper på hjelp -rif ++ jeg vet at dette er et Hardware forum, men vær så snill å hjelp meg, ellers har jeg kasta 1300 kroner ut av vinduet og sitter igjen uten OS på maskina mi Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Høres ut som om maskinen forsøker å boote fra harddisk eller diskettstasjonen. Prøv å disable alt annet enn CD-rommen under boot sequens i bios og se om det kan hjelpe. Og da må du ta bort "boot from other devices" også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå