Nymph Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Alle mine innlegg er sånne "jeg savner.." greier, men akkurat denne har jeg letet lenge etter! Da jeg var mindre var jeg hekta på the pink panther filmer, men det var før han ble stor og lyserosa.. Det er når han er mørk rosa, og i en episode kjører han på en sopelime.. jeg husker lite men det var så gøy! Er det noen som vet hvor disse filmene finnes? Det er kortfilmer, nesten som episoder (tror jeg). Det er ikke ekte, men tegnefilm altså.. når jeg søker på internett finner jeg bare pink panther med Beyonce.. Hadde bare vært så utrolig gøy å se den igjen og mimre litt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En DVD-versjon av hele den nesten 40 år gamle serien ble lansert nøyaktig et år siden om jeg leser dette rett. Amazon: The Pink Panther Classic Cartoon Collection er 661 minutter på fem DVD-plater. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Selv har jeg denne, og er storfornøyd. Kan trygt anbefale den videre. Hva er forskjellen mellom denne og den du linker JohndoeMAKT? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser ut som om forskjellen er at den jeg linker til er sone 1 og har en del mer ekstramateriale mens den du linker til er sone 2. Documentary: "Behind the Feline - The Cartoon Phenomenon"Featurette: The Story Behind the Animation Interview with Friz Freling's daughters How to draw the Pink Panther Page to Screen: original storyboard-to-screen cartoon comparisons Animated main titles sequences "Life In A Pink Panther Factory". An in-depth interview with the Pink Panther's creators, David H DePatie and Friz Freleng Den på play.com virker som et klart bedre valg til den prisen, og du trenger ikke tenke på å soneopplåse din DVD-spiller. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ah, kunne jo kikket litt nærmere selv så hadde jeg sett det. Ser ut som det bare er en bonus-disc ja. Da slipper jeg å oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå