xnett Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dette har jeg idag: Hvilket hovedkort/cpu anbefales? Ikke det dyreste, men midt imellom.. Har nemlig mistanke om at hovedkort er kaputt Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Asus P5B og Intel E6300. Men du vil også trenge ny ram. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Med et billig Asrock hk kan du bruke to av DDR minnebrikkene dine og skjermkortet sammen med C2D cpu. F.eks. E4300 eller E 6300 fra 1400. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Og her er det hovedkortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=46004 så velger du CPU fra C2D-serien utifra hvilken prisklasse du liker Om du må ha 4GB RAM er det dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=50507 men det har ikke PCIe igjenn. eller et nytt 939-hk Lenke til kommentar
xnett Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Med et billig Asrock hk kan du bruke to av DDR minnebrikkene dine og skjermkortet sammen med C2D cpu. F.eks. E4300 eller E 6300 fra 1400. 7857242[/snapback] ASRock.. hvordan er di korta egentlig? Har intrykk av at det er typiske billig kort igrunn Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Med et billig Asrock hk kan du bruke to av DDR minnebrikkene dine og skjermkortet sammen med C2D cpu. F.eks. E4300 eller E 6300 fra 1400. 7857242[/snapback] ASRock.. hvordan er di korta egentlig? Har intrykk av at det er typiske billig kort igrunn 7857526[/snapback] Asrock er eid av Asus. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Man får ingen følelse av esktrem kvalitet når man holder kortet i hendene, det kan du heller ikke forvente når du ser på prisen, det er ingen tvil om at du får mye hovedkort for pengene der, stabiliteten er på topp og det er ikke mye og klage på igrunn. Det eneste jeg kan komme på må være dårlige muligheter for klokking. Alt i alt har jeg hatt null problemer med mitt hittil. Grunnen til at jeg kjøpte mitt var prisen, jeg hadde brukt alt på resten av pcen og det ble lite igjenn til hovedkort så jeg skal kjøpe et nytt senere (vil klokke litt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå