zeltex Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei. Har ikke microbølgeovn her på hybelen, og har lyst på varm café brownie. Er det mulig i ta den i vanlig ovn i (feks) 5 minutter på en 100 grader? Erfaringer? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 5 minutter på 100 grader? Prøv heller 1-2 minutt på 250. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 tørr og jævelig. Den er ikke noe god.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Tja, jeg prøver noe. Tallene jeg skrev i sta var bare for å ha noe der Erlend. Så hadde ikke blitt 100 grader i 5 minutter noen gang. prøver 1 minutt på 250 og ser jeg. Shark: Ja kan godt hende, men ødelegges den skjer det ikke noe værre enn at jeg må kjøpe en ny. Verdt det syns jeg. takk. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 nja, spørs om det funker... Stekeovn varmer utenfra og inn, mens mikrobølgeovnen setter vannmolekylene i bevegelse, slik at den blir varm i kjernen, hvor den skal bli varm.... Min teori er at den blir sprø og tørr om du tar den i stekeovnen... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kjære Fidel, du tar feil. Microbølgeovnen varmer også utenfra og inn. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Klarte du det da? -Ble det en vellykka fredag...- med brownies.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ble helt perfekt! ~2 minutter på 250 grader ble farlig varm brownie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå