wise™ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Før jeg får flames i trynet så vil jeg bare si at jeg prøvde å snakke med guilden, ingen visste. Så da prøvde jeg her.. Jeg har nå i en periode på 4-5 dager slitt med lagging, alt annet enn WoW funker fint. Internett er på topp, ingenting annet enn WoW er treigt og sliter. Problemet mitt er: Når jeg f.eks løper bortover en vei, så hopper jeg fram og tilbake. Alt på WoW stopper i rundt et sekund, før det fungerer som vanlig i 2-3 sekunder, så stopper det igjen. Dette er da SYKLIG irriterende når jeg skal løpe rundt å queste/fly/ganke/farme og alt annet som krever bevegelse. Alt av World Appearance er på low og jeg spiller windowed mode.. Eneste jeg kjører til vanlig er: WoW, MSN (lukket, kjører i bakgrunnen), og Windows Media Player. Internett'n er: Trådløst internett (vet ikke om dette spiller inn) Hastighet: 54 Mbit/s Signal styrke: Utmerket Vet ikke hva jeg skal gjøre, og aner ikke hva det kan ha noe med å gjøre. Takk for all hjelp PS: Visste ikke hvor jeg ellers skulle posta det her Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Prøv Repair.exe i WoW mappen din. Endret 2. februar 2007 av heanwi Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Prøv Repair.exe i WoW mappen din. 7856885[/snapback] Hjalp i akkuratt 2 minutter. Helt til jeg installerte AddOnsa mine igjen. Noen som vet om det er noe bug med noen AddOns som kan fucke opp? Takk for at du prøvde, da. -T Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) ok prøv dette -disable alle addons og se om det funker da -ikke kjør Windows Media Player sammen med wow.(vet om noen som hadde problemer med dette) -Men sannsynligvis ligger problemet i den trådløse oppkoblinga di. enten i routeren eller i nettverkskortet ditt. jeg villa oppdatert drivere på nettverkskortet og Firmware på routeren. vært fint om du hadde hatt muligheten å teste med noe som ikke er trådløst også. Endret 2. februar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Spør du meg så høres det ut som noe addon- kluss. Prøv først uten addons, så med noen basic (bars, unit frames etc) og til slutt med resten (auctioneer, mail- mod etc, gatherer etc). Og sørg for at alle er i siste utgave. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Nå har jeg disabla alle addonsa jeg har, lukket Windows Media Player. Har ikke fått prøvd det med nettverkstilkoblinga enda siden mamma holder på med noe greier. Men er jo litt rart at det har noe med internettet når Opera funker helt fint. -_- -T Endret 2. februar 2007 av TheoB Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Æsj. Gir snart opp -_- - Jeg har fjerna alle addonsa mine - Jeg har restarta router'n. Noe som pleide å hjelpe før. - Jeg har lukket Windows Media Player og MSN. - Jeg har prøvd å bruke Repair.exe Spiller med bar standard UI nå. Og har en FPS som ligger på alt fra 18,3 - 21,4. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Og det suger så ekstremt å sitte å lagge hele tia. -T Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har du prøvd å slette WTF- katalogen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 da ligger nok problemet i det trådløse nettet. oppdater firmware på routeren, det hjelper nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå