benbeni89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Heisann! Faren min har en SE W850i. Der er det et program som heter TrackID. Man spiller inn 5sek. eller noe av en sang som blir spilt i rommet eller på telefonen. Og den sender klippet til en tjeneste på nettet.. Da finner den ut åssen sang og artist det er man hører på.. Ganske genialt. Men det jeg lurte på er om det er noe sånne programmer til Symbian v.3 ? Jeg har en Nokia N80ie.. Takk! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Heisann,dette er noe jeg og lurer på,jeg har en SE p990i og vil gjerne ha trackid på den..noen som vet hvordan eller om det er mulig? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 lurer på det samme, anyone? i hvert fall hvilken "tjeneste" på nettet klippet blir sendt til. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Heisann,jeg sendte mail til SE om vi kunne få Trackid og dette fikk jeg til svar: Tyvärr går det inte att få TrackID till er Sony Ericsson P990i Med vennlig hilsen /Kristoffer Sony Ericsson Call Center Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 i hvert fall hvilken "tjeneste" på nettet klippet blir sendt til. 8090856[/snapback] Tjenesten leveres av Gracenote. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har en K800i. Og jeg vil også ha TrackID, men det jeg lurer på er om det finnes andre tjenester (f. eks nettsider) man kan gjøre det på? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 i hvert fall hvilken "tjeneste" på nettet klippet blir sendt til. 8090856[/snapback] Tjenesten leveres av Gracenote. 8101396[/snapback] går det an å få track ID til pc da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 W850i har vel ingen form for programkompatiblitet utenom java? Så da bør det vel fungere på P990i? De på supporten kan si mye rart ... men jeg kan ta grundig feil også W850i + datakabel bør vel fungere for å få programmet kopiert fra mobiltelefonen, slik at det kan deles her i forumet? har virkelig lyst på det. Sitter med en P990i, jeg også Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 når java programmene først er installert så kan du ikke sende/overføre dem lenger, så jeg tviler på at det funker. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Filene på jo finnes på mobiltelefonen? Så da kan man overføre filene til en annen mobiltelefon. Ikke jar filen, men de utpakkede filene. Ikke en enkel måte, men det er vel mulig? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Men kan ikke de filene vi trenger ligge på en cd som fulgte med de tlf som har trackid?det er jo sånn gjenopprettingsgreie for og få tlf tilbake til fabrikkinnstillinger og hvis du da har sletta trackid fra tlf så får du jo det tilbake igjen..funka hvertfall sånn når jeg prøvde da jeg mangla alle spill på tlf når jeg fikk den.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Filene på jo finnes på mobiltelefonen? Så da kan man overføre filene til en annen mobiltelefon. Ikke jar filen, men de utpakkede filene. Ikke en enkel måte, men det er vel mulig? 8121376[/snapback] det er problemet. de utpakkede filene finner du ikke i utforsker når kabelen er kobla til. mappene spill og programmer er ikke der. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jo, men dette krever selvfølgelig et program som kan bla gjennom alle filene på mobiltelefonen. Far Manager, SETool, Cruiser og liknende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå