Mr.Anki Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Min razer copperhead lyser når pc'en er av. Er det noe jeg kan gjøre med dette? mvh Anki Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan jo prøve å koble den fra pc'en da Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, det enkle ER ofte det beste. Koble ut. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Glemte og skrive at det ikke var et alternativ. Noe annet? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Slå av hovedbryteren på maskinen da, den som er på PSU. Er fint lite utvalg alternativer, med mindre du vil koble en strømbryter på musekabelen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Så det er ikke noe jeg kan gjøre så det skjer automatisk når jeg skrur av på? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg bare legger en T-skjorte over min IM3 om den plager meg. Som en sidenote må jeg også deaktivere NumLock på mitt Keytronic KT2001 som faktisk lyser opp en kvadratmeter i taket. EDIT: Et av Razors salgspunkter som gamingmus er nettopp at laseren ikke blir svakere når den ikke er aktiv. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Skal ikke si noe heeeelt sikkert, siden jeg sitter her med en Razer Diamondback , men den slår seg helt av når jeg slår av datan. Har vel noe å gjøre med hvordan HK styrer strømmen til USB-portene, vil jeg tro. (Ikke vær redd for å si ifra, noen, hvis jeg tar feil. ) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Vis pc'n er avskrudd om dagen, lyser den da også? Nei, gå inni bios og rot litt med instillingene som har med "boot pc from usb device" eller.no, står ofte opplista ein heil del. PS2 og lan og pci card står der sikkert også! Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hadde dette problemet med en annen mus hvis jeg brukte overgangen og koblet den i PS2-inngangen. Hvis du har gjort det samme, prøv å koble den til en Usb-port. Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 kjøp logitech MX 518 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Min Copperhead og Diamondback fortsetter å lyse etter at dataen er blitt slått av noen ganger. Hvorfor er det slikt egentlig? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Det er vel strøm i usb portene.. Min bruker og slå seg av mens pc'en avsluttes, men kommer på når den er av Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er vel bare noen instillinger i bios? kan slå det av og på på noen maskiner ialledall Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Prøv å gå inn i BIOS'n og deaktiver noe lignende som "Wakeup from USB dings" hvis noe slikt finnes. Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er vel bare noen instillinger i bios? kan slå det av og på på noen maskiner ialledall 7859405[/snapback] Omtrent samme svar sammtidig, men Complexity vinner på bedre Avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå