BBC Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ja... mitt nick er Borre, og jeg er en vil-sove-men-klarer-det-ikke-holiker. Eksamen i morgen, men klarer ikke å sove... Vil anbefale alle med denne psykdommen å stå frem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 HER ER JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal snart legge meg...2'dre forsøk...Imens...så hygg deg med denne teksten: Quote: The apparition of two faces in disgustInvisible but yet so clearReflections seen by a fugitiveTrying to escape the looking glassBlood runs from open wounds of false fleshThe one in front of the mirror exceeds the imageEager to leave further but chained stillTo crumble into such nothingnessA despairing fate, for your liesTo pretend is the lunatic's legacyPrivileged to bolt the nails of heresyBorn lifeless into a world of comaAs the chronic sufferer trapped in paradise lostMissing insinuations of what life was meant to beAngels and demons, a march man's bewildering hosts[chorus:]The charlatans and deceivers walk the line in prejudiceThe narrow slits the veins in search for the crownProfound impatience makes the blind struggle in stupidityThe paradox of the daily prayer, diffidence is ConfiteorPhenomena of ironies, cast the litany asideHow intelligible, blessed be the forgetfulHolding the banner high, unrestrainedSlowly abandoning the surface in contemptStill in costumes to please the ways of livingWitnessing the details of defilement, intoxicatingMake sure to be pleased with the ways of your deathFor in days of reckoning and when the twilight torn is tickingElysium is halfway and as an answer to the pleaYou're destined to yield fragments of Hell in returnLeave unnoticed with the perfect conscienceWith the strength of the spiritual eyeSpirits of the token unchained and freeRecover from the philanthropic macabre frenzyThe pale dove grins, black at heart ready to fleeDemon to some, angel to others Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det er flere av oss ja, godt det ikke bare er meg da. Kjipt, skal ha tentamen og dritt i morgen... Så får jeg selvfølgelig ikke sove... BAH! :razz: Får vel bare døgne i natt også da Lenke til kommentar
Odden Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 kjenner til fenomenet. ta to oblater og ring presten i morgen uansett så bruk denne tiden til noe fornuftig. som f.eks øve på sjekkereplikker som du bruker på sensor Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sitter her enda,,men regner med at jeg køyer snart :wink: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Så mange som har denne sykdomen? jeg som trodde jeg var alene med den :sad: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har lyst å sove nå jeg:( Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 OKEI. Dere må da forstå dere ikke klarer å sove når dere sitter med maskinen. Skru den av - ha det kjøligt på soverommet (IKKE drikk cola, pepsi, kaffe el.) legg deg ned og SOV - ikke sett deg på forumet og klag over du ikke får sove :razz: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg får ikke sove.. :razz: (sitter påå skolen, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg får sove..) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 me så trøtt at me skluke i dag og i morra..... får ikke sove.... ser på tv.. er på forumet... sover best i spansktimene :razz: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 /me burde gå å legge seg for LEEENGE sida, men, blir nok sittande oppe til 00:30 i dag og.. :sad: surt... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg får ikke sove :sad: jeg vil sove :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 /me vil sove, men kan ikke :sad: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg vil såve, men karer ikke, pga jeg (*kremt*, eller en annen bil som ikke klarte å stoppe) herped kåpen til mopeden min i dag... å han var jo selvfølgelig kamerat nok til å stikke av også og la meg ligge igjen i grøfta.. (den forpulte j*velen!!) så nå sitter jeg med valget da, metrakit effektanlegg eller ny kåpe..? har ikke rå til begge deler, men jeg hatt det skulle jeg gjerne hatt både pose og sekk jeg.. :smile: skal på tur til Oslo i morgen og hadde _egentlig_ tengt til å kjøre selv (hadde planer om å dar om ca 2 timer), men det ville jo nesten ha blitt blåtting så "naken" som peden min er nå.. btw. noen som forresten vet om en nettbutikk der de selger metrakit eller ninja effektanlegg? syntes 1700 for metrakit var *litt* i dyreste laget når jeg har sett den til 1400 andre steder... [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-12-03 23:33 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 23:30, skrev Jannis-15:jeg vil såve, men karer ikke, pga jeg (*kremt*, eller en annen bil som ikke klarte å stoppe) herped kåpen til mopeden min i dag...å han var jo selvfølgelig kamerat nok til å stikke av også og la meg ligge igjen i grøfta.. (den forpulte j*velen!!) klokka var jo bare 23.30 ja... da kan man ikke klage over å ikke få sove :razz: btw: leit med peden din da... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Jannis-15: Har du problemer med å<-->o ? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 00:16, skrev borre:Jannis-15:Har du problemer med å<-->o ? mener å ha lest et sted at han har dyseleksi... :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg får ikke sove:( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg vil sove nå men kan ikke... :sad: Har en stil jeg må levere i dag :sad: Eller vent..JAH! Jeg kan skrive den ferdig i bedøk-timen! YESS!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: B|Real skrev (2002-12-04 02:39):Jeg vil sove nå men kan ikke... :sad:Har en stil jeg må levere i dag :sad:Eller vent..JAH!Jeg kan skrive den ferdig i bedøk-timen! YESS!! DER har du holdninga vetu :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå