Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av gbit svitsj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For alt i verden ikkje kjøp smc eller cnet switcher. Det dårligeste du kan få tak i.

Kjører ein Linksys 16 porter Gbit switch som backboune på et lan eg er med å driver. : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46821

Den funker fett.. Hadde et lite problem med at den bare låste seg, men sente den inn å fekk ein nyere modell av same switch i innbytte. Å den har fungert siden.

Har også noen zyxel switcher men det er bare 10/100 med 1Gbit uplink på.

Men dersom eg var deg ville eg gått for linksys eller cisco. Dei produserer noen av di beste switchene på markedet..

Lenke til kommentar

Jeg for min del har bedre erfaring med cnet enn smc, men ville valgt dell sine swither framfor hva som helst i grunnen :)

Vi har kjørt med dell swither et par år nå på jobben og har før det brukt smc og 3com. Smc'en vi tok inn krasjet rett og slett på tung last :lol: og jeg har kommet ut av telling på hvor mange 3com swithcer vi byttet (5-6 eller noe sånt på garanti) pga døde porter inntill garantien gikk ut, da byttet vi ut allt annet til dell sine, og har ikke opplevd noe problem overhodet etterpå :)

Koster 400,- å oppgradere til 3 års på stedet service dagen etter som jeg sterkt anbefaler deg, ellers må du sende inn og vente på å få ny tilbake...

Bare husk at prisene du ser der er eks mva og frakt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...