Markus1802 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Dette er det som skjer skjermen min hele! tiden!(Bilde) det så utrolig plagsomt at jeg ikke kan beskrive det! Og hver gang det hender må jeg starte maskinen på nytt! Det skjer oftest når jeg spiller spill i fullskjerm. Men også mens jeg skrev dette! Så kan noen hjelpe meg?? Er det noe galt med selve skjermkoret eller der det noen drivere? Skremkort: RADEON 9600 PRO Family (Microsoft Corporation) (RADEON 9600 Series AGP (0x4150)) og får å si det mildt så kan leg lite om pc'er Uten_navn.bmp dd.bmp Endret 5. februar 2007 av Mindfreak92 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 høres ut som skjermkortet ditt blir varmt. skjekk om vifta går rundt og skjekk om det er mye støv på finnene Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 har problem nesten i samme gate. sliter med at PC'en går varm. alt friker og må restarte. hva kan gjøres da? må jeg skifte vifte? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ufattelig dårlig enmetittel.... Men dette er hva du bør prøve. Ta av kabinettdøren slik at du sitter å ser på hovedkortet, skjerkortet osv. Ta så en vanlig bordvifte eller en annen kraftig vifte og sett helt inntil åpningen. Sett på viften på fullt og prøv å spill et spill. (pass på ay viten ikke kommer nær noen av komponentene inne i pcen. Fungerer det bra da er det selvfølgelig et varmeproblem. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) har opplevd det samme hos en kompis, problemet er varme, og kortet ser desverre ut som det er doeende... men et nytt kort er ikke durt i den klassen.... Endret 2. februar 2007 av Changis Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har åpnet kabinett døren og fant ut at viften på skjermkortet ikke fungerer Må vel kjøpe ny vifte. Takk for alle svar og tilbakemeldinger! Markus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) det spoers om det hjelper med vifte.. tror det loenner seg mer aa bestille seg et flunkende nytt kort, litt kjipt aa kjoepe kjoeler til et kort, bare for aa finne ut at det ikke hjalp noe.. liste over AGP kort Endret 2. februar 2007 av Changis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå