Gå til innhold

Ferrari vs. laborghini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent grafikkmessig er vel ingen av dem noen racere, men jeg vil tro at Ferrarien kanskje er best "over-all" ytelse, tror hvertfall at X1600 er noe bedre enn 7400.. Dvs i utgangspunktet ville jeg ikke hatt noen av dem, men dersom jeg ble tvunget hadde jeg nok vurdert Ferrarien sterkest, også fordi jeg liker WSXGA(widescreen) bedre enn SXGA...

Lenke til kommentar

jeg sitter her med en dell xps m1710 nå, kjøpte den fordi jeg trengte en kraftig laptop til autocad, invetor osv, men er også gamer, og da gikk jeg for en xps m1710, angerer ikke ett sekund, det går vell ikke ann å få noe bedre skjermkort enn 7950 gtx til bærebar idag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg sitter her med en dell xps m1710 nå, kjøpte den fordi jeg trengte en kraftig laptop til  autocad, invetor osv, men er også gamer, og da gikk jeg for en xps m1710, angerer ikke ett sekund, det går vell ikke ann å få noe bedre skjermkort enn 7950 gtx til bærebar idag.

7856835[/snapback]

Hvor tung, stor og hvor mye kostet pcen? Blir den fort varm? uff det var mange spørsmål

Endret av kroofant4
Lenke til kommentar

Hvis du vurderer PC med Ferrari eller Lamborghini styling er du kanskje mer ute etter noe å skryte av enn en bra PC? De ser kule ut, men gir dårlig valuta for pengene.

Med mindre du har behov for å imponere noen som ikke har peiling så styr unna.

Lenke til kommentar
jeg sitter her med en dell xps m1710 nå, kjøpte den fordi jeg trengte en kraftig laptop til  autocad, invetor osv, men er også gamer, og da gikk jeg for en xps m1710, angerer ikke ett sekund, det går vell ikke ann å få noe bedre skjermkort enn 7950 gtx til bærebar idag.

7856835[/snapback]

Hvor tung, stor og hvor mye kostet pcen? Blir den fort varm? uff det var mange spørsmål

8064317[/snapback]

Mht størrelse, så vil jeg kun si en ting om 17"ere og det er at de ikke er bærbare. Selv har jeg en 17" bærbar som jeg ofte har reist fra hjemme fordi den både veier for mye og tar for mye plass i håndbaggasjen på fly. Dog hadde jeg den med til USA, den har en utrolig stor og deilig skjerm, men følte jeg gikk rundt med en murstein i håndbaggasjen og måtte hele tiden lete etter steder i hattehyllene hvor den ikke kunne ta skade. Å ha den i fanget på fly er ett teoretisk problem, reiser man "economy"/charter, så har man i praksis nok med setet foran :) En 12" bærbar er mye mer anvendelig.

Lenke til kommentar

7856835[/snapback]

go 7950GTX i SLI eller Quadro FX go 2500M i SLI er nok det aller beste.

Link til det som må være verdens raskeste Laptop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...