Mr_Kuchinawa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hva vil du si er best av ferrari 5002 og Asus 15" GL C2D T7400 2.16 (lamborghini) Vi snakker uanhengig av pris. Den skal brukes mye til gaming. Også: Hva er forskjellene på ferrari 5005 og 5002? Endret 2. februar 2007 av Mr_Kuchinawa Lenke til kommentar
kindings Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Rent grafikkmessig er vel ingen av dem noen racere, men jeg vil tro at Ferrarien kanskje er best "over-all" ytelse, tror hvertfall at X1600 er noe bedre enn 7400.. Dvs i utgangspunktet ville jeg ikke hatt noen av dem, men dersom jeg ble tvunget hadde jeg nok vurdert Ferrarien sterkest, også fordi jeg liker WSXGA(widescreen) bedre enn SXGA... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Var det VIRKELIG nødvendig å copy paste hver eneste spesifikasjon? Lenke til kommentar
Mr_Kuchinawa Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ok, sorry med alle speksa =) , men hva anbefaler kindings istedenfor og hvorfor ville han ikke ha noen av de? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ok, sorry med alle speksa =) , men hva anbefaler kindings istedenfor og hvorfor ville han ikke ha noen av de? 7856503[/snapback] Hvis du først skal ha en laptop til å bruke til gaming bør du vurdere en modell med kraftigere skjermkort, for ingen av de er spesielt bra Lenke til kommentar
Mr_Kuchinawa Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Greit, men kan du gi meg link eller anbefale noen? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 snakker vi bil her så er jeg ferrari fan snakker vi pris/ytelse så er det ferrari der og Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er du ute etter gaming bærbar er Dell XPS M1710 (+ 0,9 kg i vekt) et klart bedre valg. Blir ikke dyrere heller. Med 15 - 15,4'' skjerm ville jeg heller valgt Asus G1, som med bedre specs en Lamborgini til en rimeligere pris. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg sitter her med en dell xps m1710 nå, kjøpte den fordi jeg trengte en kraftig laptop til autocad, invetor osv, men er også gamer, og da gikk jeg for en xps m1710, angerer ikke ett sekund, det går vell ikke ann å få noe bedre skjermkort enn 7950 gtx til bærebar idag. Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) jeg sitter her med en dell xps m1710 nå, kjøpte den fordi jeg trengte en kraftig laptop til autocad, invetor osv, men er også gamer, og da gikk jeg for en xps m1710, angerer ikke ett sekund, det går vell ikke ann å få noe bedre skjermkort enn 7950 gtx til bærebar idag. 7856835[/snapback] Hvor tung, stor og hvor mye kostet pcen? Blir den fort varm? uff det var mange spørsmål Endret 2. mars 2007 av kroofant4 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvis du vurderer PC med Ferrari eller Lamborghini styling er du kanskje mer ute etter noe å skryte av enn en bra PC? De ser kule ut, men gir dårlig valuta for pengene. Med mindre du har behov for å imponere noen som ikke har peiling så styr unna. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 jeg sitter her med en dell xps m1710 nå, kjøpte den fordi jeg trengte en kraftig laptop til autocad, invetor osv, men er også gamer, og da gikk jeg for en xps m1710, angerer ikke ett sekund, det går vell ikke ann å få noe bedre skjermkort enn 7950 gtx til bærebar idag. 7856835[/snapback] Hvor tung, stor og hvor mye kostet pcen? Blir den fort varm? uff det var mange spørsmål 8064317[/snapback] Mht størrelse, så vil jeg kun si en ting om 17"ere og det er at de ikke er bærbare. Selv har jeg en 17" bærbar som jeg ofte har reist fra hjemme fordi den både veier for mye og tar for mye plass i håndbaggasjen på fly. Dog hadde jeg den med til USA, den har en utrolig stor og deilig skjerm, men følte jeg gikk rundt med en murstein i håndbaggasjen og måtte hele tiden lete etter steder i hattehyllene hvor den ikke kunne ta skade. Å ha den i fanget på fly er ett teoretisk problem, reiser man "economy"/charter, så har man i praksis nok med setet foran En 12" bærbar er mye mer anvendelig. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 jeg sitter her med en dell xps m1710 nå, kjøpte den fordi jeg trengte en kraftig laptop til autocad, invetor osv, men er også gamer, og da gikk jeg for en xps m1710, angerer ikke ett sekund, det går vell ikke ann å få noe bedre skjermkort enn 7950 gtx til bærebar idag. 7856835[/snapback] go 7950GTX i SLI eller Quadro FX go 2500M i SLI er nok det aller beste. Link til det som må være verdens raskeste Laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå