frontflip Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei! Fikk min Elitegroup 600 fra multicom i dag, http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10501090, men finner ikke ut hvilket TV-kort den har.. Har søkt på google osv men finner det ikke ut. Help please =) Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har endelig funnet ut jeg har Lifeview FlyTV MCE, fant også driveren til dette kortet. Det jeg ikke klarer er å finne programvare slik at jeg kan se på TV. Finnes det noen programmer som er universale med alle Tv-kort? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har endelig funnet ut jeg har Lifeview FlyTV MCE, fant også driveren til dette kortet. Det jeg ikke klarer er å finne programvare slik at jeg kan se på TV. Finnes det noen programmer som er universale med alle Tv-kort? 7858242[/snapback] Windows Mediacenter Ed. Eller Vista. Husk bare at du må ha MPEG2 dekoder. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 MpEG2 dekoder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå