UrgeLoL Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) ...the next PSP instalment of WipEout and its PS3 debut. Wangerin can’t say much about either game yet, aside from acknowledge their existence, but providing “Sixaxis controls, maybe online multiplayer and downloadable content” to the latter, on a machine he says in fact “has a learning curve a lot easier than the vector units on the PS2” is what excites him. Kilde PDF, Gratis blad. SIXAXIS sine tilt sensorer kan kanskje komme i sitt rette element i WipEout 3 Endret 2. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) ja det blir spennende og se Endret 2. februar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 YEAH! Wipeout var eit av dei aller første spela eg fekk på Ps1`en. Ein oppfølgar kan berre bli bra. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Spennende, husker jeg og en venn brukte mange timer med Wipeout1 demo på PSone Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Spennende å se hvordan de klarer å utnytte tilt-sensorene i sixaxis-kontrollen i spillet ja. Gleder meg. Wipeout-serien har jo eksistert i en evighet, og trenger en fornying. Dette kan være det som gjør det interessant og nytt å spille igjen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Tro om Wipeout blir ps3 only? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 det blir det nok fordi det er sony som lager det(egentlig et eller annet studio men det er eid av Sony) Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Digger Wipeout spilla, særlig den heftige musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå