hallaja Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei jeg og en kompis driver å krangler om hvem som er best av Canon 5d og Nikon d2x jeg mener det er 5d men er jeg helt på jorde da ? Takknemlig for svar Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lamborghini Gallardo eller Porsche Cayenne - hvilken er best? (dere er helt på jordet som forsøker å sammenligne to kameraer som overhode ikke prøver å gjøre det samme) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 De er så innimari forskjellige. 5D er som et bedre 30D med fullformatsensor og diverse andre. Det er ikke laget for å være raskt, tåle mye og være helt profft, mens D2x er et kamera som er laget for å være så raskt som mulig, tåle mange minusgrader og vannskyllinger, rett og slett et kamera for proffene. Blir som å sammenligne en Mercedes ( fin med en rekke dyre funksjoner, men ikke den råeste motoren) mot en Ferrari( den ultimate ytelse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå