mushi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kjøpt meg nye sko, men klarer ikke gå med dem. Finnes det en DIY-guide til hvordan man takler denne festbremsen? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 How to walk in high heels Lenke til kommentar
Snø Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Øvelse gjør mester. Var en skikkelig kløne før... Gå med dem i 1-2 uker, slik at føttene blir vant med det. Det tar ikke så lang tid før du kan danse flere timer i strekk med høyhælte sko Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ta dem på deg å prøv å gå? Kan ikke lære uten å prøve deg frem Prøv til du klarer ;D Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg er glad jeg er av det kjønn som slipper å tenke på slik. Men skal da ikke være så komplisert, du må nok bare venn deg til det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Og for guds skyld, øv deg med dem når du er inne. Ikke når du går rundt i byen. Folk ser nok rart på deg (har sett sånne som ikke kan gå på høye heler i byen, ikke no pent syn) og enda rarere på deg når du detter :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det verste jeg ser er jenter som går med pumps o.l og som ikke klarer å gå med dem. Du må bare øve, helst ikke offentlig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hvordan finner jeg ut at jeg klarer å gå med dem? Jeg klarer å gå bortover, men når veit jeg at jeg ikke ser teit ut? Endret 3. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Prøv å se deg selv i speilet eller evt. film deg selv for å se om du ser bra ut når du går. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvordan finner jeg ut at jeg klarer å gå med dem? Jeg klarer å gå bortover, men når veit jeg at jeg ikke ser teit ut? 7861251[/snapback] Viss ingen ler av deg så vet du at det ikke ser teit ut Lenke til kommentar
Snø Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvordan finner jeg ut at jeg klarer å gå med dem? Jeg klarer å gå bortover, men når veit jeg at jeg ikke ser teit ut? 7861251[/snapback] Det merker du nok selv. I begynnelsen er det vanlig at hælen og resten av fotsålen treffer bakken ukoordinert, dvs. at hælen treffer bakken før resten av skoen gjør det. Dette gir fra seg en ganske rar lyd i stedet for den fine klakk lyden fra høyhælte sko. Når du har lært deg å gå med dem, vil du også klare å ta større skritt enn du gjorde i begynnelsen. Kom deg ut og øv, selv om det skulle se teit ut. Du lærer deg å gå i høyhælte sko mye raskere hvis du tvinger deg selv å gå i vanskelige terrenger, f.eks. nedoverbakker... men dette krever selvfølgelig at du er stødig og klarer å gå bortover. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Når du føler deg vel i dem, det er et ganske sikkert tegn på at du går riktig.. når skoen blir en del av deg liksom.. ikke noe du går å tenker på og konsentrerer deg om Som sagt gjentatte ganger, øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg elsker å gå i høyhælte sko og kunne gått med det dagen lang om jeg hadde kunnet Det er bare å øve seg. Gå masse med de, så blir du vant til slutt (skulle man tro ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå