lockdog Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Heisann. Jeg har en logitech g5 som begynner å epelepsi eller noe liknende. Hvis jeg bruker musa ei stund i strekk (1-2 timer) så begynner den å dirre og sprette når jeg fører den rundt på skjermen. Lar jeg den hvile litt, eller bytter underlag funker det fint, men varer ikke noe lenge på det nye underlaget heller, før det begynner igjen. Hva kommer dette av? Blir musa varm? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Sikkert noe hardware relatert. Jeg ville først prøvd en reinstallering av driverne. Hvis ikke det funker så er det bare å reklamere. Endret 2. februar 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Vel, har nettopp formatert, så er neppe driverene. Får vel kanskje reklamere på den etterhvert. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Vel, har nettopp formatert, så er neppe driverene.Får vel kanskje reklamere på den etterhvert. 7856088[/snapback] Skjekke om det er rusk på laseren Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Den er desverre ren som en jomfru. Lenke til kommentar
Svennus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har også Logitech G5. Jeg har hørt at G5 har et problem. Det er at den "musen" på skjermen spretter opp i venstre hjørne opperst.. Hvertfall hos meg.. Det skjer ikke ofte, men det skjer.. Det gjelder KUN når jeg er i windows... Andre kompiser av meg har også dette problemet. Har aldri opplevd det i spill sammenheng. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hadde G5! Musen min gjorde akkurat det samme så frøys den! Jeg troppet opp på elkjøp med musen og fortalte om problemet, de sa at det måtte være 1 av 1000 produksjonsfeil sa dem til meg! Fikk ny mus og den funker som bare det! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har Logitech G5. Funker utmerket. Har du prøvd å laste ned Firmware oppgradering 1.2 og installere den? Jeg har installert den, dog uten at jeg har hatt noen problemer med musen for det om. Musen har ett slags sensor problem, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 kansje jomfrua ikke har dusja på et halv år? innstaler dreiverne på nyt i første omgang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå