SAGE Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Brukte opera tidligere og var svært godt fornøyd, men nå har jeg win2k og når jeg starter opera (med java) så får jeg ikke opp "tilkoblingsviduet" for internett...virker i IE, men ikke i opera... Startsiden kommer opp, men så kommer det ei dialogboks som sier: "fant ikke tjeneren" eller no sånt...når jeg prøver å søke, så skjer det samme... Opera er sett som default browser. Er det noen som har peiling på kva instillinger som ikke er korrekt innstilt??Det er IKKE avhuket for "arbeide avkoblet"... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har samme problem som deg. Jeg må starte internettoppkoblingen gjennom Outlook explorer. Beklager at jeg ikke kan hjelpe. Foxtrot Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Merkelige greier..... Tok ei avinstallering og ei hard rensing av registeret igår, la så inn Opera på nytt, men akkurat det samme problemet..... Fatter ikke hva som er feil.....dårlig nedlastning,kansje?? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Ikke det at det hjelper noe, men Opera 6.0 klarer å ta opp oppkoblingen i XP. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 08:34, SAGE skrev:Merkelige greier.....Tok ei avinstallering og ei hard rensing av registeret igår, la så inn Opera på nytt, men akkurat det samme problemet.....Fatter ikke hva som er feil.....dårlig nedlastning,kansje?? Jeg installerte mi Opera 6.0 fra siste cd'en fra Pc Pro. Jeg har som sagt samme problem som deg. Det har ikke noe med dårlig nedlastning. Problemet er sikkert som vanlig, Windows. Foxtrot Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Bruk ekstern pålogging til å starta oppkoblinga manuelt. Husk å lukk oppkoblinga frå systray når du er ferdig. Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 jo, gjør dette nå, men det er forbanna irriterende!! Får dessuten ikke integrert Download Accelerator til opera'en fordi den ikke finner filen: opera.ini ?? Skal den i det hele tatt være der i win2000?? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Det er framleis heilt normal å benytta INI-filer i program, og dette er ofte veldig bra at slike filer vert benytta. Så, ja, fila skal vera der i Windows 2000. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 jeg frykter at microsoft har klart å infiltrere opera teamet. Versjon 6.0 er nemlig, etter min datamaskins oppfatning, _full_ av bugs må nevne at både 5.0 og 5.2 funka helt perfekt.... -savner 5.'en (6.0'en installert oppå 5'en, har ikke install fila) *snufs Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 vel, hverken jeg eller D.Acc klarer å finne den opera.ini -filen...merkelige greier, absolutt ingen problemer da jeg brukte winME, som jeg syns var noe skrot.... Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Synes også nesten at Opera 5.12 var bedre. Jeg starter oppkobling via Outlook Express jeg også. Synes ikke at DET er noe stort problem akkurat, men det hadde vel vært bedre om dialogboksen poppet opp ved oppstart av Opera Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 må vel medgi at det fins større problem i hverdagen:), men du veit når alt har virka skikkelig en gang, så skal det helst det dei neste gangene også! Hva om dette, forresten: Ressurs Enhet IRQ 9 Microsoft ACPI-kompatibelt system IRQ 9 NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro IRQ 9 Intel 82371AB/EB PCI til USB universell vertskontroller IRQ 9 ESS Solo1 PCI AudioDrive (WDM) IRQ 9 Conexant HCF V90 56K Data Fax PCI Modem Ingen av dei klager på konflikt!! lol Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: Hva om dette, forresten:Ressurs EnhetIRQ 9 Microsoft ACPI-kompatibelt systemIRQ 9 NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 ProIRQ 9 Intel 82371AB/EB PCI til USB universell vertskontrollerIRQ 9 ESS Solo1 PCI AudioDrive (WDM)IRQ 9 Conexant HCF V90 56K Data Fax PCI ModemIngen av dei klager på konflikt!! lol Det er det som er det geniale med PCI. Flere enheter kan dele samme IRQ uten å mase om konflikt :smile: Mener å huske at man i teorien kan ha 127 PCI enheter på hver IRQ..... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 til sage: den filen heter vel opera6.ini i opera 6. Tidligere het den bare opera.ini bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå