Coffey Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hører masse på musikk, og det går for det meste i rock, og personlig mener jeg gitaren er det viktigste i rock, ikke teksten. Så her kan du skrive ned den beste gitarsoloen du noen sinne har hørt, rams opp sang, band/gruppe og hvorfor du syns den er BEST! Personelig: Hmmm, det er så mange! Kanskje derfor jeg spør? Kom Igjen! Endret 2. februar 2007 av latter17 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Må nesten bli noe av Dimebag Darrell. Floods, The Sleep og Cemetery Gates. Umulig å velge en av de. Man merker gåsehuden kommer med en gang. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Pink Floyd har noen fantastiske. Comfortably Numb, for eksempel. Selv om jeg i det hele og det store ikke blir så jævla imponert over soloer, har gutta i floyd noe helt spesiellt. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 det har like mye med stemning som med teknikken å gjøre.. takeoffen og soloen på led zeppelins whole lott love er en av mine favoritter... stairway to heaven, ellers så blir det mye av van halen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Velkommen til forumet. Det er, som du kanskje ser på din maskin, en søkefunksjon. Bruk den i fremtiden, så vi slipper tråder som blir startet annenhver måned. Dette inkluderer "beste band, beste gitarist, beste ditt og datt, favoritt fløtepus-grine-låt osv...." Vi opprettholder på denne måten et ellers så ryddig forum og de slemme modsene får viktigere ting å konsentrere seg om. Takk. Endret 2. februar 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jepp, vi har en tråd om nøyaktig samme emne her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg