Veni Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) hei. jeg skal kjøpe et spill i dag ... har kommet fram til at jeg skal ha saints row eller gudfaren på xbox360. har prøvd saints row å syntes det var kult. har ikke prøvd gudfaren har bare sett på videoer. kan noen hjelpe meg å velge dette umulig valget? Endret 2. februar 2007 av loyd-loyd Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har heller ikke prøvd Gudfaren, men har lest rundt omkring at spillet er kjedelig og repeterende. Saints Row har jeg og kan absolutt anbefale dette spillet. En god aperitiff(??) mens vi venter på GTA4 Lenke til kommentar
Veni Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har heller ikke prøvd Gudfaren, men har lest rundt omkring at spillet er kjedelig og repeterende. Saints Row har jeg og kan absolutt anbefale dette spillet. En god aperitiff(??) mens vi venter på GTA4 7855790[/snapback] da blir det saints row på meg Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 gudfaren er et bra spill har det selv Lenke til kommentar
hmz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Syns personlig at Saint's Row var litt kjedelig. Kanskje jeg har spilt meg lei av den GTA-sjangeren, noe jeg ikke viste om før jeg fikk det spillet i hus. Har hørt fra ett par jeg kjenner, å alle de anbefaler Gudfaren. Har bare så vidt prøvt det selv, men syns det var helt greit. Forstår hva du mener med umulig valg - men tror jeg hadde kjøpt Gudfaren. Men som sagt, dette er min personlige mening Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Her er omtalene av spillene: http://gamer.no/omtale/xbox_360/gudfaren/32302 http://gamer.no/omtale/xbox_360/saints_row/30997 Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 ville valgt Saints Row... mye mere småting man kan finne på rundt om i spillet Gikk også lei "gta", men syns saints row var nyskapende nok til at jeg likte det... Ang gudfaren hadde jeg det ego-moro i 8timer eller noe med det, for så å bli "sosial" igjen med CS.. hehehe Lenke til kommentar
andypan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 saints row lett, gudfaren er bare kjedelig Lenke til kommentar
hmz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Et lite tips; prøv demoene om det er mulig først. Er det mulig å prøve spill i butikken eller? Tenker dersom du er i tvil på om du skal kjøpe ett spill liksom Lenke til kommentar
kraftern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 har ikke spilt gudfaren. men har saints row og det kan anbefales ... liker du gta spillene er dette noe for deg! btw: kommer gta4 til xb360? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 .... btw: kommer gta4 til xb360? 7873261[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå