Straffa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Noen som skal kjøpe dette spillet? Litt i tvil, men får bra spiller kritikk fra folk som har kjøpt det Spillet kommer ut 09.02 i Norge Finally, a tutorial! It takes about an hour to complete the tutorial, and that's where I have stopped at, so I can make some dinner. It's pretty comprehensive, and I bet that's the reason it wasn't included with the demo. And for those who are looking for some easy achievement points? You get 40 for completing the tutorials, 100 for completing the game, and 50 for completing each of the 4 specialty campaigns The game is awsome. I love the MP missions I don't know about MP, but right now I'm having a blast controlling one ship in the campaign. This game has so much blind depth to it. (Depth that would be hard for the casual gamer to see) Kudos to Eidos for getting it right! Got this game yesterday...I love it!...see u guys online soon as I get the game play down. There are 9 Battles for multiplayer each has a set of missions. They are already working on future DLC. Since the Demo came out I've been playing with friends pretty much every nite I had a chance. Air Superiority at Luzon Battle of Vella Gulf Battle of the Coral Sea Battle of the Phillipines Battle of Samar Battle of Suriagao Strait Islands of Solomon (Demo) Operation MI; and Steel Monsters Every good match can last up to an hour or more, that when you play with friends who know the controllers--and yes, there are a lot of people who figured them out before retail. There are so many things to do in a battle that I cant wait to see what the other 8 are all about. It's going to be a hell of a ride online. The whole game is filled with moments like that; it rewards the team or players at every step. After you win, you feel all pumped and happy, not to mention the relief after all the pressure you go thru the battles I really wish more people take the "All-Pop Bandage" off their eyes and give games like Battlestations a fair shot. I believe we need to support developers bringing new experiences to the hands of--especially--console gamers. The Single Player Campaign is simply awesome! Some of the best moments I've had in a game in years... and the Challenges are insane simply insane. 2007 sleeper hit of the year! The Gamestop I got mine from did not get enough copies to even cover all pre-orders. I hope a lot get produced, because it is selling out. Endret 2. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
andir Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg kan bare snakke ut av erfaring med PC-demoen, men det er et pokker så artig spill. Synes det så ut som et helt gjennomsnittlig WW2-spill, men det overrasket veldig. Har allerede forhåndsbestilt det. Anbefales fra min side, i alle fall. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Likte demoen, og jeg har litt abstinenser etter nye spill nå, så jeg kommer til å gå til anskaffelse av det rimelig kjapt. Men selvfølgelig, viser det seg at det blir masseslakt på anmelderfronter så styrer jeg unna. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har dette spillet i hus Mandag eller Tirsdag regner jeg med, kommer med mitt inntrykk da Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Virker finfint, men sparer heller pengene til killertittlene som kommer i Mai/mars Two Worlds og Mass effect Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Virker finfint, men sparer heller pengene til killertittlene som kommer i Mai/mars Two Worlds og Mass effect 7856548[/snapback] Det er nok det beste, men når jeg er ferdig med LP så må jeg ha noe nytt Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dette er et spill jeg skal ha på launch. Hadde ingen forventninger til dette spillet og må si demoen overrasket meg positivt. Gleder meg til førstkommende fredag Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er nok det beste, men når jeg er ferdig med LP så må jeg ha noe nytt 7856645[/snapback] DU har jo multiplayer-delen da, også kjent som unnskyldningen for at bortimot alle "nextgen" spillene kan rundes på en dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Skal definitivt ha dette spillet ja. Etter å ha spillt demoen på Xbox 360 i ganske så mange herlige timer er det ingen vei tilbake. Spillet virker tungt i starten, takket vere mangelen på tutorial. Men man kommer raskt inn i det, Fantastisk morro over Xbox Live ihvertfall, Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kan noen av dere fortelle om retail eller like buggy som demoen? Var ganske bedritent når jeg og en kompis brukte mer tid på å restarte xboxene våre enn å faktisk få spille demoen. Spillet var morsomt, men om det er like fult av bugs sier jeg nei takk... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) IGN ga vel spillet 8.5 så hvis du likte demoen så er det vel ingenting i veien for at du vil like spillet. Jeg tror jeg står over. Er optatt med Vegas for tiden, og snart kommer FFXII og God of war 2 (før det har jeg tenkt å spille 1ern:P) Pluss at jeg har fått tak i Resident Evil 4. Det må også spilles. Endret 5. februar 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå