Joey444 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg skulle sette opp en cs server til å spille litt på, men ingen av de fant den. Merkelig!!! Testa mange ganger, men gang på gang fant ingen den. Hadde også problemer med dette da eg satt i lan. De fant ikke lan serveren min. hmm!!! Testa på warcraft 3. Kan det være noen drivere jeg har glemt å innstalere på nettverks-kortet. eller? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har du router? --> åpnet port(er)? Bruker du XP? --> slått av den innebygde brannmuren? Lest dokumentasjon til cs-serveren? Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Synes dette høres veldig ut som et ip/subnet problem... Dere må være på samme subnett hvis dere ikke har instalert en dns server et sted.... Ptomania Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Du har nok en firewall ja. Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg kjører win2000 og har ikke firewall så vidt jeg vet. Hadde samme system på den gamle maskinen min og der funka det helt fint. Dette er et intigrert nettverkskort men tviler på at det har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Det eg snakka om den cs serveren var ikke på lanet men på internet. Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Noen som vet om det ligger en firewall i pc-cillin? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 JA det gjør det. i noen av "pakkene" derfra ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå