VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har en server fra compaq på jobb som jeg skal oppgradere litt i ettermiddag, blant annet sette i litt mine og tenkte og sette i en ny cpu.... Denne stå i nå: Og hovedkorte i serveren støtter to cpuer, men jeg greier kun og tilskaffe flere penitum 3 av andre kjerne typer Jeg har denne: 500/512/100/2.0V S1 00040317-0426 Costa Rica I (m)© '98 SL35E Vill denne passe tror dere? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 bump.... Jeg skulle gjærne hatt ett svar Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er det ikke samme CPUen da? Det er ivertfall samme stepping ifølge Intel Spec finder Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Er det ikke samme CPUen da? Det er ivertfall samme stepping ifølge Intel Spec finder 7856109[/snapback] De er prikk like, untatt kodenavne... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er vel bare å prøve da skulle jeg tro. Ser ivertfall ut som om det er samme stepping og da burde det fungere fint. Jeg har kjørt noen dual P3 maskiner med forskjellige CPUer og det pleier å fungere fint det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Serveren deaktiverte den ene, men nå er det helg og får kikke i bios over helga Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Serveren deaktiverte den ene, men nå er det helg og får kikke i bios over helga 7856536[/snapback] Du må vel bytte til "acpi multiprosessor pc" under "computer" i "device manager" Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Serveren deaktiverte den ene, men nå er det helg og får kikke i bios over helga 7856536[/snapback] Du må vel bytte til "acpi multiprosessor pc" under "computer" i "device manager" 7856722[/snapback] Den ble deaktivert i bios... kom besjed om at voltage regulatoren ikke fungerte helt som den skal... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Serveren deaktiverte den ene, men nå er det helg og får kikke i bios over helga 7856536[/snapback] Du må vel bytte til "acpi multiprosessor pc" under "computer" i "device manager" 7856722[/snapback] Den ble deaktivert i bios... kom besjed om at voltage regulatoren ikke fungerte helt som den skal... 7857367[/snapback] Det er ikke slik at du må sette i en ekstra voltage regulator da? Er noen dual P3 hovedkort som er slik ivertfall. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Serveren deaktiverte den ene, men nå er det helg og får kikke i bios over helga 7856536[/snapback] Du må vel bytte til "acpi multiprosessor pc" under "computer" i "device manager" 7856722[/snapback] Den ble deaktivert i bios... kom besjed om at voltage regulatoren ikke fungerte helt som den skal... 7857367[/snapback] Det er ikke slik at du må sette i en ekstra voltage regulator da? Er noen dual P3 hovedkort som er slik ivertfall. 7857897[/snapback] Det sitter noe slikt forran cpuen, men om det er riktig vet jeg ikke Men det er ikke plass til noe mere... lo cpun stå i, den ble ikke registert i bios en gang... så tok tidligere helg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå