Ueland Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei, Vi har nå jobbet en stund med å oppgradere dagens speedometer, og i forbindelse med dette ønsker vi nå at dere forumbrukere tester de nye finessene i systemet og ser om det fungerer som vi ønsker. Vi har redesignet selve speedometeret, skrevet om opp -og nedlastingsmåleren slik at den nå kjører lengre enn dagens test. Dette for at linjehastigheten over tid skal måles, noe som igjen skal medføre mer pålitelige resultater. Ikke minst vil testen fungere bra uansett om du sitter på 1, eller 50 Mbit. Vi har og implementert en "guide" som lar deg sjekke ditt telefonnummer eller addresse, for så å få vite informasjon om din linje, samt hvilke abbenoment som skal kunne fungere hos deg. Link til det nye speedometeret som dere kan teste er: http://www.hardware.no/speedometer/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Din nedlastingshastighet er: 31614 kbit/sekund Din opplastingshastighet er: 1418 kbit/sekund Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Vet ikke om det bare er meg, men postnummer boksen fungerer ikke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Vet ikke om det bare er meg, men postnummer boksen fungerer ikke. 7855372[/snapback] kan du evnt sende meg info om hvilket postnummer du bruker her eller over PM, så kan vi sjekke det opp. For min del fungerer det bra hvertfall. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kunne gjerne tenkt meg en test som både tok for seg UDp og TCP Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fungerer nå. Men når jeg prøvde før i dag kunne jeg ikke skrive i boksen. Akkurat som om det var et bilde og ikke en boks. Jeg får dog ikke "land" rullegardina til å fungere. Men dette er jo bare tull uansett da. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Likte designet bedre på denne. Lenke til kommentar
trondage Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noe som ikke helt stemmer her... HW.no: Din opplastingshastighet er: 2678 kbit/sekund*. Digi.no: Opplastingshastighet: 9 479 kbit/s Den siste er tilnærmet det jeg har i upstream. Kjørte testen her på HW flere ganger, men kom aldri over 3000kbit/s Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Din nedlastingshastighet er: 9369 kbit/sekund*. Din opplastingshastighet er: 1474 kbit/sekund*. Har 10/10, så syns opplastningshastigheten var vell lav.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Har dere litt høy linje vil resultatene bli mer korrekte hvis dere bruker "opp og -nedlasting" versjonen. Men det er da meget viktig at dere ikke kjører andre programmer i bakrunnen for at testen skal bli så realistisk så mulig. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fin den der, men det heter vel egentlig "Linjetype" og ikke "Linje type"? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 uhm testen viser alt for lite på store linjer, spesielt i opphastighet :/ Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Din nedlastingshastighet er: 17875 kbit/sekund Din hastighet: 1177 kbit/sekund Første gang jeg har prøvd et speedometer som reflekterer hastigheten jeg faktisk har noenlunde korrekt. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har dere litt høy linje vil resultatene bli mer korrekte hvis dere bruker "opp og -nedlasting" versjonen. Men det er da meget viktig at dere ikke kjører andre programmer i bakrunnen for at testen skal bli så realistisk så mulig. 7861485[/snapback] Ja, merket meg at ned og opp testen ga mer enn den andre Lenke til kommentar
hiper Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 herlig jeg har 2mbit: Nedlastningshastigheten din er 1999 kbits/sekund*. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Din nedlastingshastighet er: 4022 kbit/sekund*.Din opplastingshastighet er: 76 kbit/sekund*. Har 4500/700. Bomma litt på opplasting Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Når jeg kommer til test 3/3 (pingtest) går ikke testen videre (fordi jeg sitter bak en brannmur). Det burde vært en eller annen funksjon som gjorde slik at testen ga opp etter en liten stund, og bare viste resultatene. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvis jeg måler kun nedhastighet får jeg som forventet, med ned/opp testen er hastigetene helt feil, ned ca 25% opp ca 60% av forventet. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ikke minst vil testen fungere bra uansett om du sitter på 1, eller 50 Mbit. Som jeg sa isted, og flere har sagt nå i ettertid, så blir uploaden helt Shizo når man har store linjer.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nydelig test! Ga flotte resultater, flott design, osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå