Donnie Darko Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Har nå laget en clan side ( ikke ferdig ), å det jeg lurte på var om noen ville titte innom siden? Si gjerne hva du mener om den. www.killersofeurope.hotserv.dk Endret 2. februar 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Den var jo helt grei. Men table-theme + CMS er ikke en så stor bragd Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Hehe, nei. Men jeg er jo fornøyd, skal bare skifte templates. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Syntes det var litt vannskerlig å lese teksten enkelte ganger enkelte ting passet ikke inn, logg inn feltet f.eks Likte ikke den gule hover effekten på linkene.. Men har du i det hele tatt tenkt til å redigere den? Det er jo en template, så har du lov til det? --- Hva er - Kristiser - Referer til tittelen Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Skal ikke redigere den templatesen jeg har nå, skal bare finne en ny en. Skal prøve å finne en counter strike templates. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Likte den jeg, header-bildet var kult syns jeg, men det sier lite om hva for en side det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå