mcgroven Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Når helvete bryter løs er det ikke USA, Jesus eller Supermann som skal redde verden. Det er en småsexy og voldsglad heks. Les mer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det første jeg faktisk tenkte på var Painkiller når jeg leste her. Høres ut som en Painkiller klone med snerten babe i Porgatory istede for en skjeggete mann på jakt etter Lucifer (eller Alastor, kommer ann på hvilket spill). Våpnene hørtes og ut som painkiller klone, og magien får du på samme måte som i Painkiller (og i God of War), med å slakte horder av folk. Spennende å se hva som skjer, men tror ikke dette blir noe jeg hopper i taket etter for å få, men kan bli spennende uansett. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Whaaat?! Er det IKKE USA som kommer og redder verden ved dommedag?? Det er det dummeste jeg noen gang har hørt Endret 2. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Utgiverne burde kjenne sin besøkelsestid og lokalisere tittelen til dette spillet i Norge. "Kuleheks" høres barskt ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Skal prøves, iallefall. Latex, magi og kuler er en grei nok kombinasjon for meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Skal prøves, iallefall. Latex, magi og kuler er en grei nok kombinasjon for meg. Hmmmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg