Celsior Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ok, etter en mail til MS Support har jeg nå fått eskalert saken. En bekreftelse på at bekreftelsen er innsendt til Moduslink, ble idag bekreftet. Der stod at jeg skal ha DVD'en i hende innen 1.juni (1.mai for engelskspråklig ver). Jeg synes jeg ser det... Haha. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ok, etter en mail til MS Support har jeg nå fått eskalert saken. En bekreftelse på at bekreftelsen er innsendt til Moduslink, ble idag bekreftet. Der stod at jeg skal ha DVD'en i hende innen 1.juni (1.mai for engelskspråklig ver). Jeg synes jeg ser det... Haha. 8395472[/snapback] Sto det ikke det samme som i min mail at du må sende en mail/kontakte dem om du ikke har fått bekreftelsen på at DVD'en er sendt innen den tid? Siden du nevner de tidsfristene...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det har nå tatt ca 3mnd, enda ikke noe vista... dettee er helt tragisk, hvor tregt det går Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det har nå tatt ca 3mnd, enda ikke noe vista... dettee er helt tragisk, hvor tregt det går 8395755[/snapback] At det er dårlig info som er gitt til brukere, er ikke tvil om. Men dere burde med utgangspunkt til nettopp det, beregne ventetid fra slutten av januar og ikke før. Dermed er ikke vel mer enn 2.5 måneder siden. Jeg tror ikke at det er MS som svikter her, men at som er nevnt fra andre, leverandører har ikke utarbeidet gode nok rutiner for oppgradering. Media må vel skrives om for de modellene det gjelder, fra produsentene/leverandørene, det er ikke vel bare å få en Dvd med Vista fra MS. Jeg vet ikke, Ikke umulig at de kommer på problemer vedrørende deployment av Vista i forhold til Win xp konfigurasjon som ble levert. Det kan være mange årsaker. Det viktiste tror jeg er at de som har krav på det, får den, og ikke henge seg opp i ventetiden. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Sto det ikke det samme som i min mail at du må sende en mail/kontakte dem om du ikke har fått bekreftelsen på at DVD'en er sendt innen den tid?Siden du nevner de tidsfristene...... 8395546[/snapback] Ja, stemmer det. My bad. Endret 16. april 2007 av Celsior Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fikk denne mailen fra moduslink i dag som svar på mail ang hvordan det går med bestillingen: Dear Mr. Myhre, Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre. At the moment we are able to confirm you that we received your correspondence. Your order is complete. You will receive a confirmation when your order is being shipped. We have started shipping out orders, at this time we cannot provide you with a specific shipping date yet. Please keep an eye on the website for your order status. Please note the shipping will take approximately 6 weeks. Kind Regards, The Upgrade Redemption Support Centre Toll-Free phone : Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Please note the shipping will take approximately 6 weeks. Her snakker vi virkelig Express Update. Min ble sendt 7. april, men jeg får nok smøre meg med tålmodighet noen uker til.. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 I eposten eg fikk når vista vart sendt sto det at eg ville motta den innen 3 uker. Det er nå 2 uker siden det vart sendt. I eposten sto det og at eg måtte ta kontakt vis eg ikkje får den innen 1 juni. Burde komme ein av disse dagene. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling... Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner Men men, den har værtfall kommet da Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Da var endelig min sendt. [ironi]Da ligger nok pakka i posten i morgen tenker jeg...[/ironi] Endret 19. april 2007 av GEman Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner Men men, den har værtfall kommet da 8424087[/snapback] Da burde min pakke være like rundt hjørnet den og. Med tanke på at min vart sendt 1 dag etter din. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner Men men, den har værtfall kommet da 8424087[/snapback] snakket med posten , dette er en feil av avsender og det er bare å ringe posten så sender de den videre uten fortolling. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Da har eg fått min fortollingskvittering. Ka sa du til posten angående denne tollingen? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Da har eg fått min fortollingskvittering. Ka sa du til posten angående denne tollingen? 8429743[/snapback] Det var vist bare å ringe posten, så skulle de sende den videre uten fortolling. Har ikke gjort det enda, men skal få fattern til å gjøre det Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ingen slagsform for å bevise at vi bare har betalt 134 kr? Hmm er lei av å vente så eg tenker eg kjører på posten seinere i dag og spør. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner Men men, den har værtfall kommet da 8424087[/snapback] snakket med posten , dette er en feil av avsender og det er bare å ringe posten så sender de den videre uten fortolling. 8429590[/snapback] Hvilket nummer ringte du til når du ringte til posten? Var det dette nummeret: 810 00 710 Du måtte ikke bevise at det ikke trengte fortolling da? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Lurer på det samme eg og. Greit å vite før eg går å krangler med de på posten. EDIT: Nå har eg akkurat ringt til posten. Syns eg fikk veldig uklare svar. Får sikkert ikkje varen får mandag. De sa de som sjekker verdien på pakkene ikkje jobber i helgene. Vi har da ikkje akkurat noe skikkelig ordrebekreftelse med navn og slikt fra moduslink for å bevise at verdien e feil. EDIT: 2 Lurer på om skal prøve å ringe det lokale postkontoret istedfor. Kanskje eg kommer lengre der. EDIT: 3 Finner ikkje noe nummer til det lokale postkontoret. Bare dette 810 nummer. Endret 20. april 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner Men men, den har værtfall kommet da 8424087[/snapback] snakket med posten , dette er en feil av avsender og det er bare å ringe posten så sender de den videre uten fortolling. 8429590[/snapback] Hvilket nummer ringte du til når du ringte til posten? Var det dette nummeret: 810 00 710 Du måtte ikke bevise at det ikke trengte fortolling da? 8430183[/snapback] jeg ringte vanlig kundeservice 81000710 og ga dem referansen som står på brevet fra dem, de var klar over dette og hadde avklart dette med tollen, problemet slik jeg forsto det så hadde moduslink oppført en verdi på 182 euro på brevposten. Posten var ganske kjent med problemstillingen. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når eg ringte virket det ikkje som de hadde avklart noe som helst. Vart du satt videre til tollen eller? Fikk iallfall bedskjed om at som drev med tolling hadde tatt helg iallfall. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når eg ringte virket det ikkje som de hadde avklart noe som helst. Vart du satt videre til tollen eller? Fikk iallfall bedskjed om at som drev med tolling hadde tatt helg iallfall. 8433123[/snapback] jeg ble satt over til en dame som kjente til dette veldig godt, ringte veldig tidlig ca. 1100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå