Gå til innhold

HP oppgradering til Vista


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere sier dere har sendt inn kvitteringene, har dere da kjøpt PCene i butikk. Jeg kjøpte min i nettbutikk. Kan jeg da videresende bekreftelsesordren jeg fikk på mail til Microsoft?

Lenke til kommentar
Når dere sier dere har sendt inn kvitteringene, har dere da kjøpt PCene i butikk. Jeg kjøpte min i nettbutikk. Kan jeg da videresende bekreftelsesordren jeg fikk på mail til Microsoft?

8101210[/snapback]

Jeg kjøpte min på komplett.no. Der fikk jeg kvitteringen både som pdf (ligger på mine sider hos komplett enda), og på papir som jeg fikk med pakka. Ellers så må du gå inn på produsenten sin hjemmeside. Dersom det er HP det er du har kjøpt, kan du gå inn her: Registreringsside

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg sendte inn fakturaen/pakksedel, so er utefor pakken laptopen kom i, scannet den inn og sendte den... nå er vista på vei.

Lenke til kommentar
Så det er ikke mulig å sende inn fakturaen som blir sendt til meg på mail da?

Har ikke noe annet, så det må jo være det...

8101792[/snapback]

Jo. All form for kjøpskvittering skal fungere. Gikk fint for meg selv om den var på norsk.

8102590[/snapback]

 

Okei.

Har sendt en fjerde mail til de nå!

Denne gangen på engelsk. Hvis de ikke svarer nå, tør jeg ikke tenke på hvor sint sint jeg blir :p

Lenke til kommentar

ENDELIG! Det er liv, det er håp, det er fremgang! Nå har status endret seg til dette:

 

Ordrestatus : Order sent to back office

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

 

og 10 minutter etterpå:

 

Ordrestatus : Order received

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

 

Har ingen tro på at det går kjapt videre, men all fremgang er bra nå. Begynner å bli litt utålmodig her...

 

Edit: Huhei hvor det går nå...:

 

Ordrestatus : Order is approved

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

Endret av GEman
Lenke til kommentar
ENDELIG! Det er liv, det er håp, det er fremgang! Nå har status endret seg til dette:

 

Ordrestatus : Order sent to back office

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

 

og 10 minutter etterpå:

 

Ordrestatus : Order received

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

 

Har ingen tro på at det går kjapt videre, men all fremgang er bra nå. Begynner å bli litt utålmodig her...

 

Edit: Huhei hvor det går nå...:

 

Ordrestatus : Order is approved

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

8140734[/snapback]

 

Heldiggris!

Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå :hrm:

Lenke til kommentar
...

8140734[/snapback]

 

Heldiggris!

Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå :hrm:

8140857[/snapback]

Tok meg 2 uker fra jeg fikk bekreftet at POP var ok til neste statusendring. Får du ikke svar når du sender mail til dem? Jeg ble positivt overrasket over hvor fort de svarte meg, men mulig jeg bare hadde griseflaks!

Endret av GEman
Lenke til kommentar
...

8140734[/snapback]

 

Heldiggris!

Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå :hrm:

8140857[/snapback]

Tok meg 2 uker fra jeg fikk bekreftet at POP var ok til neste statusendring. Får du ikke svar når du sender mail til dem? Jeg ble positivt overrasket over hvor fort de svarte meg, men mulig jeg bare hadde griseflaks!

8140945[/snapback]

Hvilken mail sendte du til og på hvilket språk?

 

Har nemlig purret mange ganger uten respons..

Lenke til kommentar
...

8140734[/snapback]

 

Heldiggris!

Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå :hrm:

8140857[/snapback]

Tok meg 2 uker fra jeg fikk bekreftet at POP var ok til neste statusendring. Får du ikke svar når du sender mail til dem? Jeg ble positivt overrasket over hvor fort de svarte meg, men mulig jeg bare hadde griseflaks!

8140945[/snapback]

 

Får ikke noe svar nei. Fikk et svar en gang, men det var den standard mailen alle fikk om at det var så stor pågang til dem, at det derfor tok tid å få sendt ut mailer. Men jeg begynner å bli rimelig irritert nå siden det er snart 2,5 måneder siden jeg bestilte det og har sendt dem tre mailer med fakturaen i hver mail. :shrug:

Lenke til kommentar

Her er kopi av mail og svar fra Moduslink (i motsatt rekkefølge):

Dear Mr. xxx,

 

Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre..

 

I have validated your proof of purchase and we will ship your new Vista in three weeks.

 

Kind Regards,

The Upgrade Redemption Support Centre.

 

Toll-Free phone :

Germany : 00800 666 44 666

United Kingdom : 00800 666 44 666

France : 00800 666 44 666

Italy : 00800 666 44 666

Netherlands : 00800 666 44 666

Spain : 900 973154

 

Toll paid Phone :

Phone :+31 880016102

Fax :+31 555433946

 

Address :

Technical Upgrade Program Vista

P.O. Box 252

7300 AG Apeldoorn

The Netherlands

 

Web site : http://upgradeweb.moduslink.com/vista/

E-Mail : Europe : [email protected]

 

-----Original Message-----

From: xxx

Sent: Monday, February 26, 2007 10:13 AM

Subject: Informasjonsforespørsel xxx

 

In january I bought a new HP laptop with Windows MCE with the free upgrade to Vista.

 

31. of january I sendt the proof of purchase to you by e-mail (scanned as a PDF document). Now almost a month later, it still says "Waiting for Proof of Purchase." Will anything happen soon with my order? Coa is also validated ok.

 

My Confirmation nr is: xxx

Regards

 

Edit: Mailadressen var den som sto i den først mailen jeg fikk fra Moduslink (den der du fikk beskjed om å sende inn kvitteringen): [email protected]

Endret av GEman
Lenke til kommentar

Takk for at du sendte en bestilling av Windows Vista Home Premium 32-bit OEM.

Valideringen er nå fullført og vi behandler ordren. Du kommer til å motta bestillingen innen 4-6 uker og motta en e-postbekreftelse når bestillingen sendes. Dessuten kan du til enhver tid besøke https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp eller sende e-post til [email protected] for å kontrollere bestillingen.

Hvis du ikke mottar bestillingen innen den angitte tidsrammen, ber vi om at du melder fra til oss før 1. mai 2007 for engelskspråklige versjoner av produktet og 1. juni 2007 for ikke-engelskspråklige versjoner av produktet slik at vi kan undersøke saken og sende din bestilling. Etter disse datoene kan det hende at vi ikke er i stand til å behandle din forespørsel.

 

 

Denne meldingen fikk jeg.

Statusen min er:

Ordrestatus : Ordre sendt til bakkontor

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

Lenke til kommentar

Hva betyr egentlig dette: "Sertifikat validert"? sitter å venter på vista fortsatt :hrm:

 

og hva betyr dette, er det noe forskjell:

Your Certificate of Authenticity Number (coa?)

Your proof of purchase (elprice)

The PC Manufacturer’s model number (serienummer)

Your payment details. (hva menes med dette?)

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...