loathsome Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vista Express Upgrade - gives the word "express" a whole new meaning. Lenke til kommentar
1ar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Når dere sier dere har sendt inn kvitteringene, har dere da kjøpt PCene i butikk. Jeg kjøpte min i nettbutikk. Kan jeg da videresende bekreftelsesordren jeg fikk på mail til Microsoft? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Når dere sier dere har sendt inn kvitteringene, har dere da kjøpt PCene i butikk. Jeg kjøpte min i nettbutikk. Kan jeg da videresende bekreftelsesordren jeg fikk på mail til Microsoft? 8101210[/snapback] Jeg kjøpte min på komplett.no. Der fikk jeg kvitteringen både som pdf (ligger på mine sider hos komplett enda), og på papir som jeg fikk med pakka. Ellers så må du gå inn på produsenten sin hjemmeside. Dersom det er HP det er du har kjøpt, kan du gå inn her: Registreringsside Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Så det er ikke mulig å sende inn fakturaen som blir sendt til meg på mail da? Har ikke noe annet, så det må jo være det... Lenke til kommentar
1ar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har heller ikke noe annet enn mailen jeg fikk. Jeg har ikke HP men FSC, og fant ikke noe tilsvarende det du linket til hos HP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg sendte inn fakturaen/pakksedel, so er utefor pakken laptopen kom i, scannet den inn og sendte den... nå er vista på vei. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Så det er ikke mulig å sende inn fakturaen som blir sendt til meg på mail da?Har ikke noe annet, så det må jo være det... 8101792[/snapback] Jo. All form for kjøpskvittering skal fungere. Gikk fint for meg selv om den var på norsk. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Så det er ikke mulig å sende inn fakturaen som blir sendt til meg på mail da?Har ikke noe annet, så det må jo være det... 8101792[/snapback] Jo. All form for kjøpskvittering skal fungere. Gikk fint for meg selv om den var på norsk. 8102590[/snapback] Okei. Har sendt en fjerde mail til de nå! Denne gangen på engelsk. Hvis de ikke svarer nå, tør jeg ikke tenke på hvor sint sint jeg blir Lenke til kommentar
1ar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har sendt en mail hvor jeg har tatt et screenshot av mailen jeg fikk av Siba etter bestillingen. Sammen med nummeret jeg fikk på den oppgraderingssiden burde det vel være godt nok. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) ENDELIG! Det er liv, det er håp, det er fremgang! Nå har status endret seg til dette: Ordrestatus : Order sent to back office Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker Transportør : Standard og 10 minutter etterpå: Ordrestatus : Order received Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker Transportør : Standard Har ingen tro på at det går kjapt videre, men all fremgang er bra nå. Begynner å bli litt utålmodig her... Edit: Huhei hvor det går nå...: Ordrestatus : Order is approved Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker Transportør : Standard Endret 12. mars 2007 av GEman Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ENDELIG! Det er liv, det er håp, det er fremgang! Nå har status endret seg til dette: Ordrestatus : Order sent to back office Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker Transportør : Standard og 10 minutter etterpå: Ordrestatus : Order received Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker Transportør : Standard Har ingen tro på at det går kjapt videre, men all fremgang er bra nå. Begynner å bli litt utålmodig her... Edit: Huhei hvor det går nå...: Ordrestatus : Order is approved Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker Transportør : Standard 8140734[/snapback] Heldiggris! Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) ... 8140734[/snapback] Heldiggris! Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå 8140857[/snapback] Tok meg 2 uker fra jeg fikk bekreftet at POP var ok til neste statusendring. Får du ikke svar når du sender mail til dem? Jeg ble positivt overrasket over hvor fort de svarte meg, men mulig jeg bare hadde griseflaks! Endret 12. mars 2007 av GEman Lenke til kommentar
Royal Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ... 8140734[/snapback] Heldiggris! Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå 8140857[/snapback] Tok meg 2 uker fra jeg fikk bekreftet at POP var ok til neste statusendring. Får du ikke svar når du sender mail til dem? Jeg ble positivt overrasket over hvor fort de svarte meg, men mulig jeg bare hadde griseflaks! 8140945[/snapback] Hvilken mail sendte du til og på hvilket språk? Har nemlig purret mange ganger uten respons.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ... 8140734[/snapback] Heldiggris! Står fortsatt at jeg må sende inn kjøpsbevis, noe som jeg gjorde for snart en uke siden nå 8140857[/snapback] Tok meg 2 uker fra jeg fikk bekreftet at POP var ok til neste statusendring. Får du ikke svar når du sender mail til dem? Jeg ble positivt overrasket over hvor fort de svarte meg, men mulig jeg bare hadde griseflaks! 8140945[/snapback] Får ikke noe svar nei. Fikk et svar en gang, men det var den standard mailen alle fikk om at det var så stor pågang til dem, at det derfor tok tid å få sendt ut mailer. Men jeg begynner å bli rimelig irritert nå siden det er snart 2,5 måneder siden jeg bestilte det og har sendt dem tre mailer med fakturaen i hver mail. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Her er kopi av mail og svar fra Moduslink (i motsatt rekkefølge): Dear Mr. xxx, Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre.. I have validated your proof of purchase and we will ship your new Vista in three weeks. Kind Regards, The Upgrade Redemption Support Centre. Toll-Free phone : Germany : 00800 666 44 666 United Kingdom : 00800 666 44 666 France : 00800 666 44 666 Italy : 00800 666 44 666 Netherlands : 00800 666 44 666 Spain : 900 973154 Toll paid Phone : Phone :+31 880016102 Fax :+31 555433946 Address : Technical Upgrade Program Vista P.O. Box 252 7300 AG Apeldoorn The Netherlands Web site : http://upgradeweb.moduslink.com/vista/ E-Mail : Europe : [email protected] -----Original Message----- From: xxx Sent: Monday, February 26, 2007 10:13 AM Subject: Informasjonsforespørsel xxx In january I bought a new HP laptop with Windows MCE with the free upgrade to Vista. 31. of january I sendt the proof of purchase to you by e-mail (scanned as a PDF document). Now almost a month later, it still says "Waiting for Proof of Purchase." Will anything happen soon with my order? Coa is also validated ok. My Confirmation nr is: xxx Regards Edit: Mailadressen var den som sto i den først mailen jeg fikk fra Moduslink (den der du fikk beskjed om å sende inn kvitteringen): [email protected] Endret 12. mars 2007 av GEman Lenke til kommentar
Royal Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Denne sendte du til [email protected] ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Denne sendte du til [email protected] ? 8141160[/snapback] Jepp. Glemte visst å skrive det. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Takk for at du sendte en bestilling av Windows Vista Home Premium 32-bit OEM. Valideringen er nå fullført og vi behandler ordren. Du kommer til å motta bestillingen innen 4-6 uker og motta en e-postbekreftelse når bestillingen sendes. Dessuten kan du til enhver tid besøke https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp eller sende e-post til [email protected] for å kontrollere bestillingen. Hvis du ikke mottar bestillingen innen den angitte tidsrammen, ber vi om at du melder fra til oss før 1. mai 2007 for engelskspråklige versjoner av produktet og 1. juni 2007 for ikke-engelskspråklige versjoner av produktet slik at vi kan undersøke saken og sende din bestilling. Etter disse datoene kan det hende at vi ikke er i stand til å behandle din forespørsel. Denne meldingen fikk jeg. Statusen min er: Ordrestatus : Ordre sendt til bakkontor Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker Transportør : Standard Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hehe, det var jo null problem å få Premium til kr. 0,- Det var jo bare å velge MCE istedenfor XPH. Systemet godkjente ordren helt sånn uten videre. Merkelige greier. Endret 13. mars 2007 av Celsior Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hva betyr egentlig dette: "Sertifikat validert"? sitter å venter på vista fortsatt og hva betyr dette, er det noe forskjell: Your Certificate of Authenticity Number (coa?) Your proof of purchase (elprice) The PC Manufacturer’s model number (serienummer) Your payment details. (hva menes med dette?) Endret 13. mars 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå