Gå til innhold

HP oppgradering til Vista

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Hei!

På min ordrestatus står det:

"Ordrestatus : Ordre godkjent

Leveringsdato : Bestillingen din vil sendes innen 7 arbeidsdager når betalingen mottas.

Transportør : Standard"

Jeg har betalt for lenge siden, så de mener at jeg må vente til de mottar betalingen. Noe som er rart fordi jeg betalte for 2-3 måneder siden. Eller mener de at jeg må betale på nytt?

8631991[/snapback]

Mest sannsynlig blir ordren kansellert, siden den reservasjonen som ble satt ikke er brukt i tide, og Moduslink for dermed beskjed om at betalingen ikke lenger er autorisert av banken din. Har skjedd med ganske mange.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvorfor jeg slapp å betale for oppgraderingen. Da jeg registrerte meg hos Moduslink kom jeg aldri inn på noen betalingsside, og jeg fikk Vista i posten for et par uker siden. Kanskje jeg har hatt flaks, for jeg hadde ventet at det skulle koste noen få kroner.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor jeg slapp å betale for oppgraderingen. Da jeg registrerte meg hos Moduslink kom jeg aldri inn på noen betalingsside, og jeg fikk Vista i posten for et par uker siden. Kanskje jeg har hatt flaks, for jeg hadde ventet at det skulle koste noen få kroner.

8635842[/snapback]

Det skal koste rundt 135 Norske kroner for frakt og eksp.gebyr. Men slapp du å betale, så var du jo bare heldig.

Nå nettopp fikk jeg mail og statusen er endret. En gladnyhet for meg og :)

Ordrestatus : Ordren er sendt

Leveringsdato : 17. mai 2007

Transportør : Spring

Fraktselskapets sporenummer Unknown

Kjære kunde,

Bestillingen din er sendt. Du mottar bestillingen innen 3 uker. Hvis du ikke mottar bestillingen innen 3 uker fra dato for denne e-posten, vennligst kontakt oss via e-post på [email protected], slik at vi kan undersøke forespørselen din.

Ved ankomst av settet, vennligst les gjennom instruksene og forberedelsene du må fullføre før du begynner oppgraderingsprosessen.

For at det skal være praktisk for deg har vi laget trinn-for-trinn-sjekklistene "Ekspressoppgradering til Vista" som finnes på HPs nettsider www.hp.com/go/windowsvista. HP ønsker å gjøre oppgraderingen så enkel som mulig. Vi har inkludert en trinn-for-trinn-DVD for de fleste modeller for å ta deg gjennom forberedelsestrinnene og installasjonen. Du må starte med HP DVD for at installasjonen skal bli vellykket. Hvis du ikke mottok en HP Driver DVD (bestemte HP PC-modeller vil ikke sende en HP Driver DVD), vennligst besøk HPs nettsider for å kontrollere for oppdaterte drivere. Hvis du skulle trenge hjelp med noen av forberedelsene eller installasjonen, vennligst besøk ekspressoppgraderingsnettsidene på www.hp.com/go/windowsvista eller ring din lokale HP-supportorganisasjon.

Vennlig hilsen

ModusLink

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I dag fikk jeg Vista-oppdateringen og hp-cd'en. Den ble sendt 17 mai, og kom i dag. Jeg regnet med at det ville ta lenger tid.

Men mange av dere andre også alt har fått oppdateringen, så har jeg noen spørsmål.

Bør jeg installere nå eller vente?

Vil Works, Sonic og slke programmer bli installert også på Vistaen?

Hva skjer med D: Recovery? Blir den endret automatisk slik at jeg senere kan reinstallere vista uten å bruke cd? Eller blir den værende som den er nå med xp mce?

Jeg er litt skeptisk til å oppgradere systemet alt nå, derfor har jeg teite spørsmål som vanlig :cool:

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg Vista-oppdateringen og hp-cd'en. Den ble sendt 17 mai, og kom i dag. Jeg regnet med at det ville ta lenger tid.

Men mange av dere andre også alt har fått oppdateringen, så har jeg noen spørsmål.

Bør jeg installere nå eller vente?

Vil Works, Sonic og slke programmer bli installert også på Vistaen?

Hva skjer med D: Recovery? Blir den endret automatisk slik at jeg senere kan reinstallere vista uten å bruke cd? Eller blir den værende som den er nå med xp mce?

Jeg er litt skeptisk til å oppgradere systemet alt nå, derfor har jeg teite spørsmål som vanlig :cool:

8750060[/snapback]

Jeg har ingen problemer med oppdateringen. Works, sonic osv ligger på disken med drivere. Recovery partisjonen tror jeg er xp mce, ihvertfall når jeg ser på datoen filene der er opprettet. Driverene som følger med på dvden er nok ikke helt up to date, så det lønner seg å laste ned de nyeste når du er ferdig.

Jeg har som sagt ingen problemer med Vista, men jeg er ingen gamer så andre får kommentere det dersom det er aktuelt for deg. Alt fungerer tilsynelatende bra hos meg!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei!

Jippi! Endelig mottok Jeg min Windows Vista Business oppgradering  :w00t:

Har dere andre som har bestilt, mottatt den? Det Moduslink 3 måneder å sende min upgrade :whistle:

8955821[/snapback]

Fikk min for noen måneder siden jeg. :roll:

Anyway... Tror det varierer veldig mye om hvor tidlig du får den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...