TEE Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei!På min ordrestatus står det: "Ordrestatus : Ordre godkjent Leveringsdato : Bestillingen din vil sendes innen 7 arbeidsdager når betalingen mottas. Transportør : Standard" Jeg har betalt for lenge siden, så de mener at jeg må vente til de mottar betalingen. Noe som er rart fordi jeg betalte for 2-3 måneder siden. Eller mener de at jeg må betale på nytt? 8631991[/snapback] Mest sannsynlig blir ordren kansellert, siden den reservasjonen som ble satt ikke er brukt i tide, og Moduslink for dermed beskjed om at betalingen ikke lenger er autorisert av banken din. Har skjedd med ganske mange. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 På min står det nå: Ordrestatus : Sertifikat validert Leveringsdato : Transportør : Standard Hva betyr egentlig dette? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det betyr at bare COA nummeret ditt er validert. Det sto i svaret på ein epost eg sendte de ein gang. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Lurer på hvorfor jeg slapp å betale for oppgraderingen. Da jeg registrerte meg hos Moduslink kom jeg aldri inn på noen betalingsside, og jeg fikk Vista i posten for et par uker siden. Kanskje jeg har hatt flaks, for jeg hadde ventet at det skulle koste noen få kroner. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Lurer på hvorfor jeg slapp å betale for oppgraderingen. Da jeg registrerte meg hos Moduslink kom jeg aldri inn på noen betalingsside, og jeg fikk Vista i posten for et par uker siden. Kanskje jeg har hatt flaks, for jeg hadde ventet at det skulle koste noen få kroner. 8635842[/snapback] Det skal koste rundt 135 Norske kroner for frakt og eksp.gebyr. Men slapp du å betale, så var du jo bare heldig. Nå nettopp fikk jeg mail og statusen er endret. En gladnyhet for meg og Ordrestatus : Ordren er sendt Leveringsdato : 17. mai 2007 Transportør : Spring Fraktselskapets sporenummer Unknown Kjære kunde, Bestillingen din er sendt. Du mottar bestillingen innen 3 uker. Hvis du ikke mottar bestillingen innen 3 uker fra dato for denne e-posten, vennligst kontakt oss via e-post på [email protected], slik at vi kan undersøke forespørselen din. Ved ankomst av settet, vennligst les gjennom instruksene og forberedelsene du må fullføre før du begynner oppgraderingsprosessen. For at det skal være praktisk for deg har vi laget trinn-for-trinn-sjekklistene "Ekspressoppgradering til Vista" som finnes på HPs nettsider www.hp.com/go/windowsvista. HP ønsker å gjøre oppgraderingen så enkel som mulig. Vi har inkludert en trinn-for-trinn-DVD for de fleste modeller for å ta deg gjennom forberedelsestrinnene og installasjonen. Du må starte med HP DVD for at installasjonen skal bli vellykket. Hvis du ikke mottok en HP Driver DVD (bestemte HP PC-modeller vil ikke sende en HP Driver DVD), vennligst besøk HPs nettsider for å kontrollere for oppdaterte drivere. Hvis du skulle trenge hjelp med noen av forberedelsene eller installasjonen, vennligst besøk ekspressoppgraderingsnettsidene på www.hp.com/go/windowsvista eller ring din lokale HP-supportorganisasjon. Vennlig hilsen ModusLink Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 I min så står det: Ordrestatus : Ordre godkjent Leveringsdato : Bestillingen din vil sendes innen 7 arbeidsdager når betalingen mottas. Transportør : Standard Betalte jeg ikke når jeg oppga kontonr.? Eller må jeg betale noe mer? Evt. til hvilken konto?.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er utrolig mye surr med Moduslink, så du bør sende masemail til dem. Jeg betalte av en eller annen grunn ingenting, og fikk oppgraderingen for en måneds tid siden. Så jeg var en av de heldige... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I dag fikk jeg Vista-oppdateringen og hp-cd'en. Den ble sendt 17 mai, og kom i dag. Jeg regnet med at det ville ta lenger tid. Men mange av dere andre også alt har fått oppdateringen, så har jeg noen spørsmål. Bør jeg installere nå eller vente? Vil Works, Sonic og slke programmer bli installert også på Vistaen? Hva skjer med D: Recovery? Blir den endret automatisk slik at jeg senere kan reinstallere vista uten å bruke cd? Eller blir den værende som den er nå med xp mce? Jeg er litt skeptisk til å oppgradere systemet alt nå, derfor har jeg teite spørsmål som vanlig Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I dag fikk jeg Vista-oppdateringen og hp-cd'en. Den ble sendt 17 mai, og kom i dag. Jeg regnet med at det ville ta lenger tid. Men mange av dere andre også alt har fått oppdateringen, så har jeg noen spørsmål. Bør jeg installere nå eller vente? Vil Works, Sonic og slke programmer bli installert også på Vistaen? Hva skjer med D: Recovery? Blir den endret automatisk slik at jeg senere kan reinstallere vista uten å bruke cd? Eller blir den værende som den er nå med xp mce? Jeg er litt skeptisk til å oppgradere systemet alt nå, derfor har jeg teite spørsmål som vanlig 8750060[/snapback] Jeg har ingen problemer med oppdateringen. Works, sonic osv ligger på disken med drivere. Recovery partisjonen tror jeg er xp mce, ihvertfall når jeg ser på datoen filene der er opprettet. Driverene som følger med på dvden er nok ikke helt up to date, så det lønner seg å laste ned de nyeste når du er ferdig. Jeg har som sagt ingen problemer med Vista, men jeg er ingen gamer så andre får kommentere det dersom det er aktuelt for deg. Alt fungerer tilsynelatende bra hos meg! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Takker GEman Jeg fikk ihvertfall svar på masse Da får jeg prøve å oppgradere en dag. Litt skeptisk er jeg jo Vista har ikke bare fått ros Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 LOL. Først nå har jeg fått en e-post som forteller at ordren min er sendt. Det tok bare 4 mnd fra jeg la inn ordren... Nå tar det vel sikkert 1 mnd til før jeg mottar dvd'en. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Bedre sent enn aldri Men når står det at den ble sendt da? Det står på statusen. Husk at det er express det er snakk om Lenke til kommentar
Runestad Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg bestilte Windows Vista 16.januar gratis pga jeg kjøpte en ny HP Pavillion... Jeg fikk den 19. mai.... Snakk om lang tid! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Faens kukhuer de vista folka, de kunne ikke gi den til meg fordi de klarte ikke trekke penger fra kortet, alikevel hadde den trekt! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jippi! Endelig mottok Jeg min Windows Vista Business oppgradering Har dere andre som har bestilt, mottatt den? Det Moduslink 3 måneder å sende min upgrade Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei!Jippi! Endelig mottok Jeg min Windows Vista Business oppgradering Har dere andre som har bestilt, mottatt den? Det Moduslink 3 måneder å sende min upgrade 8955821[/snapback] Fikk min for noen måneder siden jeg. Anyway... Tror det varierer veldig mye om hvor tidlig du får den. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da var min på plass *Forte seg å kopiere all data over på den eksterne, og dure i gang*... Bestilte min den 13. mars, sendt ut fra ML den 13. juni, motatt i dag.. Express ? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hehe, jeg fikk min idag også. Var søren meg på tide! over 4 måneder siden jeg bestillte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå