Gå til innhold

TES: Dra igjennom Oblivion igjen.. med Mage? tips?

Anbefalte innlegg

Første gang jeg kjører Oblivion med Mage, så lurer på om noen har tips?

Vet selvfølgelig det grunnleggende osv, har spillt det en stund...

EDIT: Btw, noen som vet hva dette koster på Elkjøp eller Spaceworld?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du skal gå igjennom med mage vil jeg anbefale å gå igjennom mages guild. Ikke fordi det er en guild for mages..men fordi du gradvis blir bedre mage, å det er akkurat samme som å gå på en magi skole:) du må jobbe for din egen stav osv..ganske rått:)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
til slutt blir du arch mage å får sove værelset på tobben av archane university med nydelig seng osv osv..+ en kiste som det er noe merkelig ved :hmm:

vis du ikke har gått gjennom ob med thief eller assassin i blodet vil jeg heller anbefale det;)

Lenke til kommentar

starter du som mage fra scratch skal det ikke være noe problem.

husk at di skillsa (major/minor) som du velger helt i starten har en stor rolle..samme som vilken class.

vis du da har bestemt deg for å bli warrior/thief (noe jeg ser for meg som noe helt udugelig) så er det klart at mage skills osv vil bli litt for tøft for deg

(du ser liksom ikke for deg GIMLI i LOTR gjøre "you shall not pass" skillsn like bra som gandalf :D )

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Skal kjøpe spillet til X360, derfor jeg skal lage meg ny Character, og derfor også uten Mods som OOO og slikt ;)

Har allerede klokket inn ett par hundre timer på PC versjonen, med og uten mods, men altså aldri som en 100% mage.

At det er en av de tyngre veiene og spille gjennom oblivion på kan det for all del være, ettersom jeg synes Vanilla ble for lett.

Har gjort Thieves Guild. Dark brotherhood, Figthers Guild og Main Questen, så er vel nesten bare Mages Guild igjen +de mange side-questene.

Så Mages Guild blir spennende :)

Skal også kjøpe meg 2100MS poeng og kjøpe alle de ofisielle plug-in'ene som er ute på maretplace nå, siden jeg aldri betalte for dem på Pc :innocent:

Men det jeg lurer på, siden jeg ikke kan særlig om Mage, er vel hva jeg burde ha som Minor og hva som Major? Birthsign?

Rase tenkte jeg på breton..

Lenke til kommentar

Mitt tips er Breton, The Mage som stjernetegn og Mage som klasse. Da har du Apprentice i alle magi-skillsene fra starten av, samt en del nyttige spells, noe som gjør starten en god del lettere.

Uten mods er det vel ikke så mye mer enn det å si. Min nyeste karakter er ren mage, men jeg kjører en del mods så det skal være litt morsommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...